نوتیفیکیشن های جیمیل در دسکتاپ

نحوه فعالسازی نوتیفیکیشن های جیمیل در دسکتاپ

اگر در انتظار دریافت یک ایمیل مهم هستید، به راحتی می‌توانید نوتیفیکیشن های جیمیل را روی دسکتاپ فعال کنید تا پیام‌های مهم را از دست ندهید.

فعال کردن این قابلیت به شما اطمینان می‌دهد هر زمانی یک پیام جدید را دریافت کردید، حتی اگر یک تب مرورگر فعال نبود، از طریق یک صفحه پاپ آپ به شما اطلاع داده شود. این صفحه پاپ آپ یا بازشو که شامل فرستنده و موضوع ایمیل است، معمولا در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش ظاهر می‌شود.

برای یافتن این قابلیت، باید تنظیمات جیمیل خود را که به راحتی می‌توانید از هر صفحه‌ای به آن دسترسی داشته باشید، باز کنید. در منوی General، قسمت نوتیفیکیشن‌ های جیمیل را خواهید یافت. در این قسمت شما می‌توانید گزینه‌های همه ایمیل‌ها یا ایمیل‌های مهم را انتخاب کنید.

نحوه فعال کردن نوتیفیکیشن های جیمیل در دسکتاپ

  1. در مرورگر دسکتاپ خود جیمیل را باز کنید.
  2. در گوشه سمت راست بالای صفحه روی آیکون چرخ دنده ضربه بزنید. این گزینه صرف نظر از اینکه در کدام صفحه یا صندوق ورودی هستید، ظاهر خواهد شد.
  3. از منوی کشویی گزینه تنظیمات – Settings را انتخاب کنید.
  4. منوی تنظیمات به طور خودکار تب General را باز خواهد کرد. به پایین صفحه اسکرول کنید تا قسمت Desktop notifications را پیدا کنید.
  5. از بالای صفحه روی گزینه Mail notifications کلیک کنید، بعد گزینه New mail notifications را بزنید تا هنگامی که ایمیل جدیدی را دریافت کردید، با ارسال نوتیفیکیشن شما را مطلع سازد.  همچنین شما می‌توانید گزینه Important mail notifications on را انتخاب کنید تا دریافت ایمیل‌های مهم را به شما اطلاع دهد.
  6. به پایین صفحه بروید و برای تایید تغییرات روی Save Changes کلیک کنید.

نوتیفیکیشن های جیمیل در دسکتاپ

به این ترتیب و طبق تنظیماتی که شما مشخص نموده‌اید، ‌هنگامی که ایمیل جدیدی برای شما فرستاده شود، نوتیفیکیشن های جیمیل‌ در بخش نمایش پیام‌های ویندوز شما را از دریافت این پیام مطلع خواهند ساخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*