مقایسه سرعت آیفون 12 پرو مکس - iPhone 12 Pro Max پرچمدار جدید اپل را در مقابل گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 3

مقایسه سرعت آیفون 12 پرو مکس و راگ فون 3 ؛ گوشی گیمینگ یا پرچمدار اپل؟

در مقایسه سرعت آیفون 12 پرو مکس – iPhone 12 Pro Max پرچمدار جدید اپل را در مقابل گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 3 قرار خواهیم داد تا توان این دو ابرقدرت را بسنجیم.

پرچمداران جدید اپل حدودا ۱ ماه است که در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند و یکی از شاخصه‌های اصلی آن‌ها پس از مقاومت بالا و گلس سرامیکی، بدون شک قدرت اجرایی با پردازنده پنج نانومتری A14 Bionic خواهد بود.

با این حال در مورد که هر چهار گوشی مدل آیفون 12 قدرت اجرایی بسیار بالایی دارند شکی وارد نیست؛ بخصوص با استفاده از نرم‌افزار بهینه‌سازی شده iOS که با وجود فضای کم رم بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد. به همین منظور به عنوان بهترین رقیب اندرویدی از نظر سرعت، امروز ما این پرچمدار را در مقابل گوشی گیمینگ ایسوس راگفون 3 قرار داده‌ایم که عملا از تمامی گجت‌های اندرویدی قدرت اجرایی بالاتری داشته و می‌تواند با iPhone 12 Pro Max رقابت کند.

البته لازم به ذکر است که از تاریخ عرضه گوشی راگ فون 3 چندین ماه می‌گذرد و این گجت همچنان از پردازنده ۷ نانومتری اسنپدراگون 865+ استفاده می‌کند. با این حال با توجه به اینکه این دستگاه مخصوص گیم و تجربه بازی‌های سنگین و گرافیکی اندروید ساخته شده، می‌توان انتظار قدرت بسیاری را از آن داشت که در حد آیفون 12 پرو مکس یا حتی بالاتر باشد!

تست سرعت آیفون 12 پرو مکس در مقابل راگ فون 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*