هواوی واچ با هارمونی او اس

به زودی یک هواوی واچ با هارمونی او اس عرضه می‌شود

شایعات جدیدی وجود دارد که نشان می‌دهد به زودی منتشر یک هواوی واچ با هارمونی او اس خواهیم بود. HarmonyOS سیستم عامل اختصاصی شرکت هواوی است.

سپتامبر گذشته هواوی از ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 Pro با طراحی جدید و پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم رونمایی کرد. دوازدهم سپتامبر نیز نسخه جدیدی از همین ساعت با عملکرد الکتروکاردیوگرافی وارد بازار می‌شود. منابع چینی می‌گویند که این کمپانی خودش را آماده رونمایی از یک ساعت هوشمند جدید دیگر می‌کند که اواخر امسال معرفی می‌شود، ولی عرضه آن به سال ۲۰۲۱ موکول می‌شود. این منبع جزئیاتی از این ساعت هوشمند را فاش نکرده است، گرچه ظاهراً متفاوت از جی تی ۲ پرو تازه معرفی شده توسط هواوی خواهد بود.

منتظر یک هواوی واچ با هارمونی او اس

هواوی در کنفرانس توسعه دهندگان خودش که پاییز امسال برگزار شد، SDK سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰ را برای گجت‌های اینترنت اشیاء منتشر کرد. این شامل ساعت‌های هوشمند هم می‌شود و این یعنی توسعه دهندگان، توسعه اپلیکیشن‌های خود مبتنی بری پلتفرم HarmonyOS 2.0 را آغاز کرده‌اند. هرچند منبع منتشر کننده این خبر تأیید نکرده، ولی ما حدس می‌زنیم این یک هواوی واچ با هارمونی او اس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

هواوی واچ جی تی ۲ پرو به سیستم عامل هارمونی مجهز می‌شود

هواوی هم اکنون برای انتشار اولین نسخه آزمایشی سیستم عامل هارمونی او اس برای گوشی‌های هوشمند خودش برنامه ریزی کرده است. ظاهراً این نسخه که ابتدا برای گوشی‌های سری هواوی میت ۴۰ منتشر می‌شود، ۱۶ دسامبر (آذر ماه) در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت. بنابراین توسعه دهندگان به زودی با فلسفه طراحی هارمونی او اس ۲ مطلع خواهند شد و اطلاعات جامعی را از ساختار اپلیکیشن‌های مختص این سیستم عامل به دست خواهند آورد. ما امیدواریم که آن‌ها اطلاعاتشان را با ما هم به اشتراک بگذارند. هنوز مشخص نیست چه زمانی نسخه جهانی هارمونی او اس برای گوشی‌های هواوی عرضه شود. بر اساس شایعات فعلی، گوشی‌های سری هواوی پی ۵۰ که مارس آینده معرفی می‌شوند هم با اندروید ۱۱ گوگل همراه خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*