تماس های بین المللی با گوگل ویس

چگونه با گوگل ویس تماس های بین المللی برقرار کنیم؟

گوگل ویس امکان برقراری تماس های بین المللی را برای افراد آسان کرده است. برای انجام این کار در رایانه و تلفن همراه این مطلب را مطالعه کنید.

با استفاده از گوگل ویس به راحتی تماس‌های بین‌المللی برقرار کنید، هنگام انجام این کار با نرخ‌‌های مختلف برقراری تماس با یک سری از کشورهای خاص آشنا خواهید شد. اکنون قصد داریم تا برای شما نحوه برقراری تماس‌های بین‌المللی در تلفن همراه، رایانه یا تبلت با استفاده از گوگل ویس را توضیح دهیم.

تماس های بین المللی با گوکل ویس در رایانه

  1. در مک يا رایانه شخصی خود به voice.google.com بروید و وارد حساب کاربری خود وارد شوید.
  2. برای آنکه از داشتن اعتبار برای برقراری تماس‌های بین‌المللی مطمئن شوید، روی آیکون چرخ دنده در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کرده و بعد از آن در نوار کناری گزینه Payment را انتخاب کنید. تماس با کانادا از ایالات متحده رایگان است اما برقراری این تماس‌ها در هرجای دیگر، هزینه جزئی دارد.
  3. روی نماد صفحه شماره گیر کلیک کرده و سپس شماره‌ای که میخواهید با آن تماس بگیرید را وارد کنید. فقط به یاد داشته باشید که حتما کد کشور مورد نظر را قبل از شماره تلفن وارد کنید.
  4. برای شروع تماس روی نماد تلفن کلیک کنید. سپس یک پیام صوتی نرخ تماس در هر دقیقه را برای شما تعیین می‌کند. در این مرحله شما مي‌توانيد نرخ تماس را پذیرفته و ادامه دهید یا تماس را قطع کنید.
    تماس های بین المللی با گوگل ویس

تماس های بین المللی با گوکل ویس در اندروید

توجه داشته باشید که با توجه به تعرفه‌های خط همراه خود، ممکن است برای مکالمات بین‌المللی مبلغ بیشتری را پرداخت کنید.

  1. اپلیکیشن گوگل ویس را در گوشی اندرویدی خود باز کرده و در صورت نیاز وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. روی آیکون صفحه شماره گیری ضربه بزنید و شماره‌ای که می خواهید با آن تماس بگیرید را وارد کنید. فقط به یاد داشته باشید که قبل از شماره کد کشور مربوطه را وارد کنید.
    تماس های بین المللی با گوگل ویس
  3. ممکن است که طبق موردی که اشاره کردیم با هشدار پرداخت مبلغ بیشتری مواجه شوید. برای ادامه کار روی عبارت Got it (متوجه شدم) ضربه بزنید و بعد روی آیکون تلفن را لمس کنید. سپس یک پیام صوتی خواهید شنید که هزینه یا نرخ تماس بین‌المللی را به شما اطلاع می‌دهد.

تماس های بین المللی با گوکل ویس در آیفون و آیپد

  1. برنامه گوگل ویس را در آیفون یا آیپد خود باز کرده و در صورت نیاز وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. روی آیکون صفحه شماره گیری ضربه بزنید و شماره‌ای که می‌خواهید با آن تماس بگیرید را وارد کنید. فقط به یاد داشته باشید که قبل از شماره مورد نظر کد کشور آن را وارد کنید.
  3. برای شروع تماس، روی آیکون تلفن ضربه بزنید. سپس پیام صوتی را خواهید شنید که نرخ بین‌‌المللی تماس را به شما اطلاع می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*