بازی سایبرپانک ۲۰۷۷

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ از طریق گوگل استادیا در دسترس قرار گرفت

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ – Cyberpunk 2077 امروز منتشر شد و هم اکنون می‌توانید از طریق گوگل استادیا آن را به صورت آنلاین بازی کنید.

سایبرپانک ۲۰۷۷، نام یک عنوان به سبک RGB آینده نگرانه است که توسط توسعه دهندگان مجموعه بازی‌های محبوب The Witcher توسعه پیدا کرده است. این عنوان که برای اولین بار در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۲ معرفی شد را می‌تواند مورد انتظارترین بازی سال ۲۰۲۰ دانست. در ابتدا قرار بود ناشرین این بازی را ماه آوریل ۲۰۲۰ منتشر کنند، اما این تاریخ سه بار به تعویق افتاد تا سرانجام امروز دهم دسامبر (۲۰ آذر) شاهد انتشار رسمی آن باشیم.

بیشتر بخوانید:

بازی Cyberpunk 2077 چه ویژگی‌های جدیدی دارد؟

اما این انتشار جهانی بدان معناست که علاوه بر گیمرهای کامپیوتری، اکنون گیمرهایی که از سرویس گیمینگ ابری گوگل استادیا استفاده می کنند هم از امروز به این بازی دسترسی دارند. در توضیحات این بازی که اکنون از طریق گوگل استادیا در دسترس قرار گرفته، آمده است:

CyberPunk 2077 یک بازی دنیای باز اکشن/ماجراجویی است که داستان آن در Night City، یک شهر بسیار بزرگ غرق در قدرت، افسون و انسان‌هایی با بدن‌های جهش پیدا کرده اتفاق می‌افتد. شما در نقش V، به عنوان یک قانون‌شکن که یک چیپست برای زندگی جاودانه در بدن آن کاشته شده بازی خواهید کرد. شما می‌توانید ابزارهای سایبری کاراکتر خود را سفارشی کنید، به او مهارت ببخشید، سبک بازی داشته باشید و در شهر وسیع Night City به جستجو بپردازید. انتخاب‌های شما، داستان بازی و جهان اطرافتان را می‌سازد.

مهم‌ترین مزیت اجرای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ روی پلتفرم گوگل استادیا این است که شما هیچگاه دغدغه به‌روزرسانی و دانلود هرگونه پک جداگانه را نخواهید داشت؛ همه چیز ابری انجام می‌شود. فقط کافیست بازی را بخرید و به صورت آنلاین اجرا کنید. کاربرانی که این بازی را در استادیا پیش خرید کرده‌اند نیز امروز می‌توانند آن را اجرا کنند. گوگل این بازی را جزوی از باندل Stadia Premiere Edition نیز به فروش رسانده است. این باندل شامل یک دستگاه کروم کست اولترا برای اجرای استادیا روی تلویزیون و همچنین دسته بازی استادیا کنترلر قابل استفاده در وب، اندروید، کروم کست و به زودی iOS است.

قیمت بازی CyberPunk 2077 در فروشگاه استادیا ۵۹.۹۹ دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*