گوشی های تاشو گوگل، شیائومی، اوپو و ویوو در راه هستند

2020 آغازی برای گوشی های تاشو بود و باید انتظار روند بهتر آن‌ها را در 2021 داشته باشیم. قرار است گوگل، شیائومی، اوپو و ویوو نیز به جمع تولید کنندگان گوشی های تاشو بپیوندند.

به گفته راس یانگ که در زمینه صفحه نمایش فعالیت می‌کند (از  DisplaySearch)، سال 2021 سال متفاوت و خوبی برای محصولات تاشو خواهد بود و به طور خاص نیمه دوم سال آینده‌ برای آن بسیار پر بار خواهد بود.

یانگ می‌گوید در این زمان باید منتظر عرضه گوشی های تاشو گوگل، شیائومی، اوپو و ویوو باشیم. سامسونگ نیز قرار است از گلکسی Z Fold3، Z Flip2 و Z Flip Lite رونمایی کند. طبق گفته‌ی وی، بر خلاف انتظارات، گوشی تاشوی مقرون به صرفه سامسونگ، زد فولد 3 لایت نخواهد بود و از خانواده فلیپ است.گوشی های تاشو

پیش از این خبرهایی از گوشی تاشوی Xiaomi منتشر شد. این غول چینی در کنار Oppo  و vivo در مجموع چهار دستگاه تاشو را به بازار عرضه خواهند کرد. علاوه بر این‌ها گوگل نیز قرار است یک پیکسل تاشو روانه بازار کند. در کنار تلفن های هوشمند تاشو، احتمال دارد گوشی‌های رول شونده نیز در سال آینده (چیزی شبیه به طرح مفهومی Oppo X 2021) معرفی شوند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقاتی در 2021 خواهد افتاد؛ شاید این سال، زمانی برای بالغ شدن این فناوری و تولید انبوه چنین دستگاه‌هایی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ولی خیلی گرون هستن دیگه

  2. همه تاشو زدن دیگه