رندر وان پلاس 9 پرو منتشر شد؛ دستگاهی با اسنپدراگون 888 و طراحی خاص

به تازگی جدیدترین رندر وان پلاس 9 پرو – OnePlus 9 Pro منتشر شده که طراحی خاص این گوشی هوشمند پرچمدار را به نمایش می‌گذارد.

درماه‌های آینده شاهد گوشی‌های پرچمدار فروانی با تراشه‌ی اسنپدراگون 888 خواهیم بود. یکی از این دستگاه‌ها وان پلاس 9 پرو خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها این اسمارت فون در حدود ماه مارس سال 2021 روانه بازار خواهد شد. این موضوع به معنی این است که قبل از OnePlus 9 Pro، چندین پرچمدار با Snapdragon 888 معرفی شده است. بعد از اینکه مشخصات این پرچمدار در گیگ بنچ لو رفت، حال رندر وان پلاس 9 پرو منتشر شده است.

طبق این تصاویر که به واقعیت بسیار نزدیک خواهد بود، شاهد یک طراحی زیبا و ظریف هستیم. از نظر فنی نیز این رندر با رندرهای قبلی مطابق هستند. سری جدید وان پلاس 9 حداقل دو نسخه خواهد داشت، یکی وان پلاس 9 و دیگری وان پلاس 9 پرو. ممکن است نسخه‌ای دیگر به نام OnePlus 9E نیز معرفی گردد که یک میان‌رده خواهد بود. قبلا این کمپانی تنها دستگا‌ه‌های پرچمدار معرفی میکرد تا اینکه مدل Nord به این سنت خاتمه داد.رندر وان پلاس 9 پرو

با نگاهی به رندر جدید OnePlus 9 Pro درمی‌یابیم که این پرچمدار زبان طراحی 8 پرو را ادامه خواهد داد. همچنین نمایشگر آن سوراخی برای دوربین داشته و نرخ تازه سازی آن 120 هرتز است. بالا سمت چپ برای دوربین تعبیه شده است. در پشت دستگاه نیز یک ماژول چهار دوربین ماتریس را مشاهده می‌کنیم.

به سایر مشخصات وان پلاس 9 پرو بپردازیم؛ صفحه نمایش 6.7 اینچی Fluid AMOLED با وضوح QHD + بر روی دستگاه قرار گرفته است. یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه داخلی و اسنپدراگون 888 برای این اسمارت فون در نظر گرفته شده است. در قسمت جلو، از دوربین 16 یا 32 مگاپیکسلی سونی استفاده شده است و احتمالا از این نظر مشابه با نسل قبل است. در عقب دستگاه، یک سنسور 48 مگاپیکسلی IMX689 ساخته‌ی سونی دیده می‌شود. در کنار این، لنزی با زاویه دید بسیار عریض و دوربین ماکرو نیز به چشم می‌خورد. در بخش انرژی نیز شارژ سریع 65 واتی و شارژ بی سیم 40 وات را می‌بینیم. بلندگوهای دوگانه استریو و مقاومت در برابر آب، گرد و غبار IP68 دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند هستند.رندر وان پلاس 9 پرو

در اواخر این ماه می 11 با تراشه جدید کوالکام رونمایی خواهد شد. در ژانویه و فوریه سال آینده نیز شاهد پرچمدار های بیشتری با اسنپدراگون 888 خواهیم بود. همانطور که اشاره شد، سری OnePlus 9 احتمالا در مارس سال آینده وارد بازار خواهند شد و باید تا آن موقع و انتشار جزییات بیشتر منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*