سری آنر وی 40

احتمال تولید سری آنر وی 40 با چهار تراشه متفاوت؛ از اگزینوس تا اسنپدراگون

با جدایی از هواوی، حالا آنر یک دردسر تازه دارد: انتخاب چیپست برای پرچمداران جدید! ظاهرا این کمپانی راه حل را در استفاده از چهار تراشه مختلف برای گوشی های سری آنر وی 40 – Honor V40 یافته است.

سال گذشته، اعضای خانواده آنر وی 30 با چیپ کایرین 990 وارد بازار شدند؛ همان تراشه‌ای که قدرت‌بخش سری هواوی پی 40 بود. ولی حالا که آنر راه خود را جدا کرده، هواوی نگران تامین چیپ برای برند زیرمجموعه سابق خود نیست. اصلا با توجه به شرایط تحریمی و کمبود چیپ‌های Kirin، حتی اگر بخواهد هم نمی‌تواند تامین کننده‌‌ای عمده برای آنر باشد. پس تکلیف گوشی های سری آنر وی 40 چه می‌شود؟

به ادعای یک افشاگر چینی (Inventory of technology)، مدل استاندارد آنر V40 با تراشه دایمنسیتی 1000 پلاس مدیاتک و مدل پرو با اگزینوس 1080 سامسونگ ساخته خواهد شد. ظاهرا آنر وی 40 پرو پلاس هم از اسنپدراگون 888 کوالکام قدرت خواهد گرفت. اما او به وجود یک نسخه ویژه با تراشه کایرین 9000 هم اشاره کرده است.

چیپ سری آنر وی 40

علت فروش آنر توسط هواوی، نگرانی از تاثیر تحریم‌های آمریکا روی برند جانبی خود بود. حالا پس از این جدایی، به نظر می‌رسد Honor مانعی برای به‌کارگیری چیپ‌های سامسونگ، مدیاتک و کوالکام در گوشی‌های جدید نداشته باشد.

با وجود این، تصمیم آنر به استفاده از چهار تراشه مختلف در سری V40 عجیب است و شاید فعلا باید با دیده‌ی تردید به این ادعا بنگریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*