نیسان کیکس 2021

نیسان کیکس 2021 با ظاهری جذاب‌تر از قبل معرفی شد

نیسان کیکس 2021 برای بازار آمریکا معرفی شد. این کراس اوور جمع‌وجور در مدل فیس لیفت نسبت به قبل جذاب‌تر شده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت نیسان در بهار سال جاری مدل فیس لیفت نیسان کیکس را برای بازارهای آسیای شرقی از جمله ژاپن و تایلند معرفی کرد و اکنون نیز از نیسان کیکس 2021 فیس لیفت برای بازار آمریکا پرده برداشت. این کراس اوور ساب کامپکت از دماغه جدیدی بهره می‌برد و در نمای جلو آن شاهد جلوپنجره V شکل بزرگ‌تر با چراغ‌های کشیده‌تر LED هستیم که نسبت به قبل ظاهر بسیار جذابی را به وجود آورده‌اند. همچنین در بخش جلو ورودی‌های هوای اسپرت‌تر و مه‌شکن‌های LED جدید نیز به چشم می‌خورند. سایر بخش‌های این کراس اوور با تغییرات جزئی همراه بوده‌اند.

مشخصات نیسان کیکس 2021

نیسان کیکس 2021

در کابین نیسان کیکس 2021 شاهد تودوزی و تریم‌های به‌روز شده هستیم و در صفحه آمپر نیز یک نمایشگر 7 اینچی دیده می‌شود. همچنین شرکت نیسان یک نمایشگر هشت اینچی اطلاعاتی-سرگرمی جدید برای تیپ‌های SV و SR در نظر گرفته است. پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم صوتی Bose سفارشی و سیستم دید اطراف هوشمند از سایر ویژگی‌های کابین این خودرو محسوب می‌شوند. تیپ‌های SV و SR نیز به کنسول مرکزی جدیدی با یک زیر آرنجی جدید مجهز شده‌اند.

نیسان کیکس 2021

با توجه به این که نیسان کیکس 2021 در مدل‌های بین‌المللی از قوای محرکه هیبریدی e-Power بهره می‌برد، اما در بازار آمریکا فقط با یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی عرضه می‌شود که قدرت تولیدی آن 122 اسب بخار و گشتاور آن نیز 155 نیوتن‌متر است. نیروی تولید شده از موتور توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر در شهر 7.6 لیتر، در بزرگراه 6.5 لیتر و به صورت ترکیبی نیز 7.1 لیتر بنزین است.

نیسان کیکس 2021

طبق اعلام شرک نیسان، با وجود ترمزهای دیسکی جدید عقب و کروز کنترل هوشمند، مالکان از تجربه رانندگی بهتری نسبت به قبل بهره خواهند بود. این کراس اوور جمع‌وجور نیسان از ماه فوریه سال 2021 به فروش خواهد رسید که به احتمال زیاد قیمت آن از قیمت پایه 19 هزار دلاری مدل فعلی بیشتر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*