پاکسازی ویدیو های نادرست انتخاباتی آمریکا

یوتیوب پاکسازی ویدیو های نادرست انتخاباتی آمریکا را شروع کرده است

یوتیوب قرار است با پاکسازی ویدیو های نادرست انتخاباتی آمریکا از گمراه کردن مردم با ارائه اطلاعات دروغین توسط کاربران جلوگیری نماید.

یوتیوب قصد دارد تا فیلم‌های بارگذاری شده با محتوای گمراه کننده را هرچه سریعتر از بستر وبسایت خود پاک کند. حالا یوتیوب به کاربران هشدار داده تا در صورت انتشار محتویات غیر معتبر ویدیوهای آن‌ها حذف خواهد شد و در صورت تکرار موجب به حذف حساب کاربری می‌شود. ویدیوهایی که به هر گونه‌ای کاربران را به سمت خشونت سوق بدهد، از طرف یوتیوب پذیرفته شده نخواهد بود و سریعا از دسترس خارج خواهند شد.

پاکسازی ویدیو های نادرست انتخاباتی آمریکا

برخورد شدید یوتیوب با ناشران ویدیوهای تقلب انتخاباتی

بر اساس اخبار منتشر شده از وبسایت یوتیوب تا به امروز هزاران کلیپ منحرف‌کننده و بیش از 8 هزار کانال گمراه کننده در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده حذف گردیده‌اند. پاکسازی ویدیو های نادرست انتخاباتی آمریکا به خوبی نشان دهنده‌ی میزان اهمیت این موضوع برای یوتیوب به حساب می‌آید. همچنین بیش از 77 درصد فایل‌های ویدیویی پاک شده کمتر از 100 بازدید داشته‌اند که در صورت واقعی بودن آن، نشان می‌دهد تا چه اندازه اجرای سیاست‌های این سرویس دهنده‌ی اینترنتی موفق بوده است.

یوتیوب همچنین موضع رسمی خود در قبال انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده را مشخص کرده است و از این پس هر ادعایی که مبنی بر تقلب بزرگ در انتخابات باشد را محکوم خواهد ساخت. بدین ترتیب دیگر شاهد ویدیوهایی با عناوین تقلب بزرگ نخواهیم بود و گویی یوتیوب هم انتخاب بایدن به عنوان ریاست جمهوری را به رسمیت شناخته است.

در نتیجه پروسه‌ی پاکسازی ویدیو های نادرست انتخاباتی آمریکا شروع شده و باید شاهد پاکسازی بسیار دقیق ویدیوها باشیم. همچنین یوتیوب برای دسترسی بهتر کاربران به ویدیوهای معتبر، دست به اقدامی زده است. در واقع قرار است بهترین محتوا در صدر جستجوها به کاربر نمایش داده شود. بدین صورت که ویدیوهای منتخب از کانال‌های معتبری انتخاب شده‌اند و قابل اعتماد نیز خواهند بود. با این وجود همچنان یوتیوب به دنبال این است که وجود ویدیوهای مخرب را به صفر برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*