اپل موزیک

اپل موزیک را با به صرفه‌ترین هزینه و قانونی از سیب کده تهیه کنید

محصولات شرکت اپل شامل سخت افزارها و نرم افزارهای کاربردی است که در سراسر جهان عرضه می­‌شود. در ایران پس از ارائه­‌ی محصولات آن به کاربران، آن­ها با مشکلات به‌روزرسانی و استفاده‌­ی خدمات شرکت اپل روبه‌رو هستند. وب سایت سیب کده مشکلات مشتریان ایرانی این محصولات را در سریع‌ترین زمان فعال سازی، با ارائه­‌ی قیمت مناسب، رضایت بالای کاربران این محصولات را جلب نموده است. این مجموعه تحت نماد الکترونیک زرین پال که در گذشته به مدت دو سال تحت نام ایران اسپاتی خدمات ارائه می­‌داده است، هم‌­اکنون در خدمت مشتریان می‌­باشد.

در مورد اپل موزیک

اپل موزیک (Apple Music) یک برنامه­‌ی استریم موسیقی به صورت آنلاین می‌­باشد که که مهم­‌ترین کاربرد آن این­ است که در ازای پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه، اجازه‌­ی دسترسی کاربران به تمام موسیقی­‌های جدید و با کیفیت بالا را می‌­دهد. در آمریکا و دیگر کشورها مبلغ قابل پرداخت به این برنامه 10 دلار است که در ایران این مبلغ به دلیل استفاده از روش family sharing که کاربران اپل موزیک، با پرداختن هزینه‌­ی شارژ این برنامه به صورت اشتراکی از خدمات آن استفاده می‌­کنند، ارزان‌­تر است. نکته­‌ی مهم دیگر برای کاربران، امنیت بالای این برنامه و در کل محصولات اپل است که به آن­ها این ضمانت را می‌­دهد که در صورت استفاده از ویژگی family sharing ، هیچ کدام از محتویات و مشخصات شما با کسی به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

روش family sharing

روش family sharing بدین صورت است که در نتیجه‌­ی آن کاربران اپل، می‌­توانند از محصولاتی نظیر اپل موزیک با هزینه­‌ای نزدیک به نصف قیمت اصلی و بدون تفاوت با دیگر کاربران که از روش­‌های پرداخت انفرادی اپل استفاده می­‌کنند، از همان خدمات استفاده کنند. برای شروع، یکی از کاربران به عنوان سرپرست انتخاب می­‌شود و پرداخت هزینه­‌های خرید در اپل موزیک را عهده‌دار می­‌شود؛ در صورت خرید یکی از اعضا، پیغامی به سرپرست ارسال می‌­شود که از طریق آن وی می­‌تواند خرید را قبول و یا رد کند.

ویژگی مهم اپل موزیک برای کاربران، پشتیبانی آن از هر دو سیستم اندروید و آی­ او ­اس می­‌باشد. بیش از 70 میلیون موزیک در این سیستم بارگذاری شده که هر دو امکان گوش دادن به صورت آنلاین و آفلاین در آن وجود دارد. همچنین این برنامه قابلیت پخش ویدیوها دارا می‌­باشد و استفاده از آن بر روی تمامی دستگاه‌­ها ممکن است. یکی دیگر از ویژگی‌­های مهم اپل موزیک قرار دادن دسترسی کاربران به اصلی‌­ترین نسخه­‌های موسیقی­‌های موجود می­‌باشد.

سرویس‌­های استریم موسیقی

تا پیش از ظهور سرویس‌­های استریم موسیقی از جمله اپل موزیک و مانند آن، حق کپی رایت توسط کاربران و شرکت‌­ها مداما نقض می‌­شد. اپل موزیک از آرشیو بسیار گسترده‌­ی آی­ تونز بهره می‌­برد. با یک مقایسه­‌ی ساده بین این برنامه و دیگر برنامه‌­های استریم موسیقی متوجه تفاوت عمده­‌ی اپل موزیک با دیگر آن­ها در کیفیت و کمیت آرشیو موسیقی که دارند خواهید شد. دیگر مزیت این برنامه در ایران، آرشیو کامل موسیقی‌­های هنرمندان ایرانی از گذشته تا کنون می‌باشد.

اپل موزیک

اپل موزیک روی اپل واچ

طبق تحلیل­‌های کیفیت صوتی انجام شده در برنامه­‌ی اپل موزیک در مقایسه با سایر برنامه­‌های موسیقی شاهد برتری کیفیت اپل موزیک بر تمام باقی برنامه­‌های مشابه هستیم. همچنین در صورتی که به دلیل بهره نداشتن از سرعت بالای اینترنت، از کیفیت پایین تر موسیقی استفاده می­‌کنید، اپل موزیک با کیفیت نسبی خیلی بیش­تر توجه شما را جلب خواهد کرد.

از دیگر قابلیت­‌های جذاب اپل موزیک می‌­توان به قابلیت نمایش ترانه­‌ها همزمان با پخش آهنگ­‌ها اشاره کرد. همچنین در بخش رادیوی اپل موزیک می­‌توان در تمام ساعات شبانه روز به ترانه­‌های جدید خواننده‌­های با استعدادی که توسط نیروی انسانی متخصص شرکت اپل، انتخاب می­‌شوند گوش فرا داد.

هوش مصنوعی در اپل موزیک برای تشخیص سلیقه‌­ی موسیقیایی شما و همچنین پیدا کردن موسیقی‌­های افراد با استعداد جدیدی که شما احتمالا هنر آن‌ها را دوست خواهید داشت تعبیه شده است که در مقایسه‌­ای ساده بین آن و هوش مصنوعی‌­های به کار رفته در دیگر برنامه‌­های استریم موسیقی، کاربرد بهتر و هوش­مندی ناباورانه بسیار بالای آن کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد.

قابلیت پخش موزیک ویدئوها

پیدا کردن موزیک ویدئوها در اپل موزیک کاملا رضایت‌­بخش خواهد بود. با انتخاب گزینه‌­ی موزیک ویدئو در این برنامه شاهد حجم زیادی از آن­ها که در نمایشگر اپل موزیک نمایش داده­ می­‌شوند خواهید بود. همچنین کاربران قادر هستند که زیرنویس‌­های انگلیسی، اسپانیایی و دیگر زبان­‌های زنده و کاربردی دنیا را بر موزیک­ ویدئوها استفاده کنند. همچنین موزیک ویدئوهای هنرمندان ایرانی نیز به راحتی در اپل موزیک قابل مشاهده هستند. به طور خلاصه برای کاربرانی که علاقه‌­مند به موسیقی ایرانی و خارجی هستند، بدون شک خرید اپل موزیک بهترین انتخاب ممکن است.

اپل موزیک

پشتیبانی از موسیقی‌­های ایرانی

سیب کده؛ و خرید اشتراک اپل موزیک

سیب کده مرجعی کاملا معتبر و طراحی شده بر اساس نیازهای به روز و پیشین کاربران ایرانی محصولات اپل نظیر اپل موزیک؛ اپل وان و… است. در این مرجع تلاش شده که تمامی نیازهای کاربران ایرانی محصولات شرکت اپل، با توجه به این ­که امکان پرداخت مستقیم برای این کاربران فراهم نیست و البته این نکته که نیازهای کاربر ایرانی حتما متفاوت از دیگر کاربران در سراسر جهان و مخصوص خودش خواهد بود، در دسترس قرار گیرد. امکانات بی ­نظیری در این حوزه شامل پشتیبانی 24 ساعته، تحویل بسیار سریع‌­تر، با هزینه­‌ای بسیار کم­تر در مقایسه با دیگر خدمات دهنده­‌ها توسط سیب کده ارائه می­‌شود.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.