همگام سازی اطلاعات مرورگر کروم

همگام سازی اطلاعات مرورگر کروم در بین دستگاه‌ها آسان‌تر خواهد شد

گوگل رسما خبر از همگام سازی اطلاعات مرورگر کروم به منظور ساده‌تر شدن امکان انتقال اطلاعات میان دستگاه‌های هوشمند داده است.

همگام سازی اطلاعات ذخیره شده در مرورگر کروم قرار است به نحوی صورت بگیرد تا شما در دستگاه‌های هوشمند مختلف خود نظیر رایانه و گوشی همراه راحتی بیشتری را حس کنید. بدین ترتیب همگام‌سازی اطلاعات میان دستگاه‌ها بسیار ساده خواهد شد و شما هنگام گشت و گذار در وب دیگر نگران رمزهای عبور یا اطلاعات پرداختی خود نخواهید بود. گوگل همچنین اطمینان دارد که این همگام‌سازی با حفظ حریم خصوصی شما با امنیت بسیار بالایی انجام خواهد گرفت.

همگام سازی اطلاعات مرورگر کروم

همگام سازی اطلاعات مرورگر کروم در نسخه جدید بهتر خواهد بود!

پیش از این نیز همگام‌سازی‌ها در دستگاه‌های مختلف که از مرورگر کروم استفاده می‌کردند، به نحو دیگری ممکن بود. حالا اما توسعه دهندگان گوگل قرار است نسخه‌ی بهتری از این قابلیت را عرضه کنند. نسخه‌ای که قصد دارد تا راحتی بیشتری را برای کاربران به ارمغان بیاورد و از انجام پروسه‌های تکراری توسط کاربران جلوگیری نماید. برای استفاده از این ویژگی جدید سرویس گوگل کروم باید چند هفته و یا چند ماه صبر کنیم تا گوگل از این قابلیت جدید خود پرده‌برداری کند.

تفاوتی که قابلیت جدید و بروز شده را بهتر و ساده‌تر کرده است، مربوط به آن است که در نسخه قدیمی همگام سازی می‌بایست در تک به تک دستگاه‌های موجود انجام می‌شد. اما حالا کافی است در مرورگر کروم به حساب گوگل خود وارد شوید. بدین ترتیب مرورگر کروم شما دیگر نیازی به تنظیم کردن خاصی نخواهد داشت و از آن بعد به راحتی می‌توانید از داده‌های همگام شده استفاده نمایید. با فعال شدن این قابلیت جستجو در محیط وب، ورود و عضویت در وبسایت‌ها، خرید از درگاه‌های اینترنتی ساده‌تر از هر زمانی خواهد شد.

همچنین در روزهای گذشته شاهد بروز شدن نسخه‌های مختلف این مرورگر برای دستگاه‌های مختلف بوده‌ایم که به خودی خود نشان دهنده‌ی احتمالی تغییرات خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*