کسب درآمد

از داده تلفن همراهتان کسب درآمد کنید

بسیاری از ما ساعات زیادی از روزمان را صرف چرخ زدن در بسترهای مجازی مختلف می‌کنیم. اما شاید تا قبل از شیوع ویروس کرونا کمتر کسی به فکر کسب درآمد از طریق اینترنت بود.

به علاوه از دید بسیاری از افراد نمی‌توان به کسب و کارهای اینترنتی اطمینان کرد. اما ما در این مقاله قصد داریم شیوه‌ای را برای کسب درآمد اینترنتی به شما معرفی کنیم که بسیار مطمئن بوده و با استفاده از آن می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی به درآمد خوبی برسید. البته برای رسیدن به یک درآمد خوب و مطمئن از این طریق باید توصیه‌های ایمنی تریدر نووا را جدی بگیرید. پس اگر به دنبال راهی مطمئن برای رسیدن به یک درآمد خوب از روی مبل منزلتان هستید، با ادامه این مقاله همراه شوید.

وبسایت کسب درآمد اینترنتی TraderNova، راهی مطمئن برای کسب درآمد اینترنتی

وبسایت کسب درآمد اینترنتی TraderNova در سال 2016 راه‌اندازی شد. تمامی خدمات و مطالبی که در این وب‌سایت ارائه می‌شود، برآمده از 14 سال تجربه کاری در زمینه سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف مالی مانند بورس، فارکس و بیت کوین است. هرچند که حوزه فعالیت اصلی وبسایت کسب درآمد اینترنتی TraderNova در زمینه فارکس است، اما شما می‌توانید آموزش‌های مربوط به بورس را در این وبسایت پیدا کرده و همچنین پاسخ سوالات خود را درباره بیت کوین در میان مطالب ارائه شده در تریدر نووا پیدا کنید.

نکته قابل توجه اینجا است که وبسایت کسب درآمد اینترنتی TraderNova عمده تمرکز خود را بر روی پیدا کردن و ارائه خدماتی گذاشته است که برای ایرانیان و فارسی‌زبانان در سرتاسر جهان کارآمد هستند. به همین دلیل در ابتدا به بررسی بهترین کارگزاری و بروکر فارکس برای ایرانیان پرداخته است. پس از اینکه یافتن بروکرها با آن‌ها قرارداد بسته و خدمات مختلفی را به فارسی‌زبانان ارائه کرده است. در کنار این‌ها شما می‌توانید از مقاله‌های مفید وبسایت کسب درآمد اینترنتی TraderNova برای آشنایی با اصطلاحات و ابزارهای رایج برای معامله در این بازار استفاده کنید.

آشنایی با وبسایت کسب درآمد اینترنتی TraderNova و کار با آن به شما این اطمینان را می‌دهد که راه‌های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی مطمئن وجود دارد. گواه این موضوع جمعیتی یک میلیون نفری از معامله گران ایرانی هستند که توانسته‌اند به واسطه آموزش‌های بسیار عالی و خدمات منحصربه‌فرد تریدر نووا در بازارهای مالی مختلف شروع به فعالیت کرده و درآمد خود را چند برابر کنند. اما نکته اصلی اینجا است که برای رسیدن به موفقیت در این حوزه باید ساعتی از روز خود را به طور منظم به شغل اینترنتی خود اختصاص دهید.

البته شایان ذکر است در یک مقایسه منطقی سایت tradernova.com در زمینه اطلاعات در خصوص فارکس مانند وبسایت های tradingview.com و forexbrokers.com بهترین و دقیق‌ترین اطلاعات را به شما ارائه می‌کند.

کدام بروکر فارکس برای ایرانیان بهترین گزینه‌ها را ارائه می‌دهد؟

کسب درآمد

پیدا کردن بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان کاری دشوار است که نیاز به تجربه و تخصص خاصی در این حوزه دارد. به همین دلیل اگر شما پس از دیدن آموزش‌های وبسایت کسب درآمد اینترنتی TraderNova در زمینه سرمایه‌گذاری در فارکس و مدتی کار بر روی حساب دمو خود، تصمیم به معامله واقعی در این بازار گرفتید، باید برای انتخاب کارگزاری مناسب خود با یک متخصص مشورت نمایید.

ازآنجاکه فرایند یافتن بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان کاری زمان‌بر و تخصصی است، متخصصان تریدر نووا با به‌کارگیری 14 سال تجربه کاری خود، این کار را برای شما انجام داده و شما را یک پله به کسب درآمد در این بازار نزدیک کرده‌اند. معیارهای متفاوتی وجود دارد که بر اساس آن‌ها می‌توان کیفیت یک بروکر فارکس را ارزیابی نمود. معیارهایی مانند اعتبار بین‌المللی، نرخ اسپرد و لوریج از اصلی‌ترین معیارها در انتخاب بروکر فارکس هستند.

اعتبارسنجی بروکرهای فارکس بر اساس گواهینامه‌ها و مجوزهایی انجام می‌شود که یک بروکر از سازمان‌های معتبر مالی در سراسر جهان دریافت می‌کند. بروکری که دارای مجوز و رگولاتوری از سازمان‌های IFSC، FCA، CySEC، CRFIN، FSC و MIFID باشد، یک بروکر معتبر و قابل‌اعتماد است. از میان بروکرهای فارکس، بروکر فارکس تایم بهترین گزینه از نظر اعتبار است که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهد. این بروکر علاوه بر داشتن مجوزهای رسمی از سازمان‌های مالی معتبر، دارای یک پشتیبان شبانه‌روزی به زبان فارسی نیز هست.

معیار بعدی برای انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان لوریج است. به طور معمول کارشناسان فارکس افتتاح حساب در یک بروکر با لوریج بالا را توصیه نمی‌کنند. اما این موضوع دلیل نمی‌شود که بتوان از محسنات چنین بروکری چشم پوشید. لوریج بالا نشان‌دهنده این است که سیستم‌های معاملاتی بروکر به‌روز هستند. به این ترتیب اتفاقت غیرمترقبه بازار مالی فارکس چندان آن را تحت تاثیر قرار نداده و به زودی در معرض ورشکستگی قرار نخواهد گرفت. از نظر لو ریج، بروکر اف بی اس بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان است.

نکته بسیار مهم دیگر در تعیین کیفیت یک بروکر، اسپرد یا هزینه‌های معاملاتی است. بروکری بهتر است که کمترین اسپرد را به معامله گران ارائه دهد. از این نظر پیشنهاد کارشناسان تریدر نووا به شما، بروکر هات فارکس است. این بروکر بسیار قابل اعتماد بوده و تفاوتی میان اسپرد عملی آن با اسپردی که به تریدر اعلام می‌کند، دیده نمی‌شود.

واگرایی زمانی، روشی برای رسیدن به سود در زمان مناسب

کسب درآمد

یکی از ویژگی‌هایی که در هر تریدری باید وجود داشته باشد، داشتن شم اقتصادی است. این شم اقتصادی به ویژه در هنگام کسب درآمد از طریق اینترنت و بازارهای مالی جدید بسیار کارآمد خواهد بود. به این ترتیب شما می‌توانید با بررسی روند تغییرات بازار و با تغییر موضع به موقع، سود خود را تامین کرده و از امنیت سرمایه‌تان مطمئن شوید. واگرایی زمانی به این معنا است که شما باید در یک زمان خاص با توجه به قدرت خریداران یا فروشندگان، معاملات خود را در زمینه خرید یا فروش تنظیم کنید.

بر این اساس می‌توانید در زمان درست و با پیگیری روند معاملات، به سوددهی برسید. واگرایی زمانی یک کار تخصصی است که علاوه بر نیاز به شم اقتصادی نیاز به دانش ریاضی هم دارد. به عنوان مثال شما باید بتوانید فیبوناتچی بازگشتی قیمتی و زمانی را برای پیدا کردن انتهای حرکت اصلاحی ازنظر قیمت و زمان را رسم کنید. برای این کار می‌توانید از نرم افزارهایی استفاده کنید که امکان رسم فیبوناتچی بازگشتی قیمتی و زمانی را برای شما فراهم کرده‌اند. البته در این راه همواره باید نسبت‌های 100 درصد و 161.8 را به خاطر داشته باشید.

در واگرایی زمانی میان قیمت و زمان یک اختلاف ایجاد می‌شود. در اصطلاح به ناتوانی قیمت برای حرکت اصلاحی واگرایی زمانی گفته می‌شود. واگرایی زمانی در دو نوع واگرایی زمانی معمولی یا RTD و واگرایی زمانی هوشمند یا STD وجود دارد. در واگرایی زمانی معمولی شما با رسم فیبوناتچی بازگشتی زمانی متوجه ضعف تریدرها در حرکت اصلاحی خواهید شد. بنابراین باید روند اصلی بازار را پیدا کرده و با استفاده از الگوی مناسب وارد این روند شوید.

در واگرایی زمانی هوشمند نسبت اصلاح قیمتی از اصلاح زمانی کمتر است. به عبارت دیگر قدرت تریدرها در جهت روند اصلی بازار بیشتر از قدرت بازار در حرکت اصلاحی است. در این حالت معامله گران می‌توانند مسافت بیشتری را در زمان کمتر نسبت به حرکت‌های قبلی خود طی کنند.

سخن پایانی

کسب درآمد اینترنتی در عمل به سادگی آنچه از دور به نظر می‌رسد، نیست. اولین کار برای ورود به این دنیا یافتن یک بستر مناسب است. پس از آن باید آموزش‌های لازم در زمینه حضور در این بازار را فرا گرفته و مدت‌زمان خاصی از روز خود را به کسب درآمد اینترنتی اختصاص دهید. در دنیای امروز که گسترش ویروس کرونا به تعطیلی بسیاری از کسب‌وکارها منجر شده است، اهمیت کسب درآمد از طریق اینترنت بیش از پیش بر همگان آشکار شده است.

با این اوصاف توصیه می‌کنیم حتما به وبسایت تریدر نووا tradernova مراجعه کنید و جدیدترین اخبار و مهمترین مطالب در زمینه فارکس و آموزش‌های این زمینه را به صورت رایگان دریافت کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.