نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل

دومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل با حضور 12 تیم استارتاپی برگزار شد

دومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل با حضور 12 تیم استارتاپی از 20 تا 22 آذر 99 برگزار شد. تیم‌های برتر این رویداد در فرآیندهای پیش‌شتاب‌دهی شتاب‌دهنده کهکشان پذیرش می‌شوند.

دومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل توسط مجموعه ایرانسل لبز (Irancell Labs) در شتاب‌دهنده کهکشان این مرکز واقع در ایستگاه نوآوری شریف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از تاریخ 20 تا 22 آذر 99 برگزار شد. در این نوآوردگاه 12 تیم استارتاپی شرکت‌کننده که پس از ثبت نام در ارزیابی اولیه پذیرفته شده بودند نیز حضور داشتند.

جزئیات برگزاری دومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل 

در این نوآوردگاه 12 گروه استارتاپی در حوزه خدمات سبک زندگی دیجیتال، ویدیوی درخواستی (VoD)، سلامت دیجیتال، شناسه دیجیتال، خدمات مبتنی بر موقعیت و بازاریابی دیجیتال شرکت کردند که پس از برگزاری کارگاه‌های مختلف، تیم‌های شرکت‌کننده در روز پایانی نوآوردگاه ایده خود را در حضور داوران ارائه دادند.

تیم‌های برتر این رویداد شامل یک تیم در حوزه سلامت دیجیتال و یک تیم در حوزه خدمات سبک زندگی دیجیتال به همراه تیم‌های برگزیده نوآوردگاه اول شامل سه تیم در حوزه سلامت دیجیتال، یک تیم در حوزه VoD و یک تیم در حوزه خدمات سبک زندگی دیجیتال در فرآیندهای پیش‌شتاب‌دهی شتاب‌دهنده کهکشان پذیرش خواهند شد. همچنین یک تیم در حوزه VoD از رویداد اول و نیز دو تیم در حوزه خدمات سبک زندگی دیجیتال و یک تیم در حوزه VoD از نوآوردگاه دوم به شکل مستقیم برای ورود به فرایندهای سرمایه‌­گذاری به تیم­‌های داخلی ایرانسل معرفی شدند.

اولین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل از ۱۶ تا ۱۸ آبان ماه 99 برگزار شد که در آن دوره ۱۰ تیم استارتاپی حضور داشتند. مرکز نوآوری ایرانسل در قالب مجموعه ایرانسل لبز (Irancell Labs) و با هدف فرصت‌آفرینی در حوزه فناوری‌های برتر در راستای خلق ارزش، رفاه انسان‌ها و توسعه سبک زندگی دیجیتال ایجاد شده است.

از سال گذشته مجموعه ایرانسل لبز در راستای تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در حوزه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور با هدف تامین نیازمندی‌های بازار ICT تاسیس شده است. تیم‌های استارتاپی با مراجعه به بخش مرکز نوآوری ایرانسل در وب‌سایت ایرانسل لبز به آدرس labs.irancell.ir می‌توانند اطلاعات بیشتری در خصوص زمینه‌های مورد حمایت کسب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*