شبکه ایرانسل

شبکه ایرانسل در مناطق سیل زده پایداری خود را حفظ کرد

شبکه ایرانسل در مناطق سیل زده پایداری خود را حفظ کرد و توانست به تمام مشترکان خود در این شرایط بحرانی به شکل مناسب خدمت‌رسانی کند.

روابط عمومی ایرانسل با اعلام همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان سیل اخیر در برخی از مناطق ایران عنوان کرد شبکه ایرانسل در این مناطق با وجود سیل کاملا پایدار بوده و همچنان به مشترکان خود خدمت‌رسانی می‌کند.

جزئیات پایداری شبکه ایرانسل در مناطق سیل‌زده اخیر

اپراتور ایرانسل به صورت 24 ساعته شبکه خود را به صورت 100 درصدی رصد می‌کند و همواره برای کوچک‌ترین مشکلی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد تا در کوتاه‌ترین زمان مشکلات را برطرف سازد. ایرانسل همواره در تلاش است تا باکیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود و مشترکانی که از طریق رومینگ ملی، میزبانی می‌کند، ارائه دهد.

در همین رابطه طی روزهای گذشته شاهد بارش شدید و آب‌گرفتگی معابر بودیم که باعث ایجاد سیل در مناطقی از استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، کرمان و هرمزگان شد و متاسفانه تعدادی از ایرانیان عزیز را به کام مرگ کشاند. اپراتور Irancell از ابتدای راه‌اندازی شبکه خود، طرح پایداری شبکه در شرایط بحران به اجرا در آورده است تا در مواقع بروز حوادثی نظیر بلایای طبیعی، ارتباط مشترکان با اختلال مواجه نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*