مشخصات دوربین اولترا واید گلکسی S21

مشخصات دوربین اولترا واید گلکسی S21 مشخص شد

به زمان رونمایی پرچمداران بعدی سامسونگ در سال 2021 نزدیک می‌شویم. حال امروز مشخصات دوربین اولترا واید گلکسی S21 مشخص شد.

یک روز دیگر شد و باز هم افشای اطلاعات دیگری از نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ؛ این بار مشخصات دوربین اولترا واید گلکسی S21 که کمی ابهام در مورد آن وجود  داشت، منتشر شد. به نظر می‌رسد باید امید زیادی به این لنز فوق عریض داشته باشیم.

طبق گفته‌های افشاگر معتبر دستگاه‌های سامسونگ یعنی Ice Universe، هر سه گوشی خانواده Galaxy S21 از سنسور اولترا واید سونی IMX563 بهره می‌برند. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه پشتیبانی می‌کند. رزولوشن آن 12 مگاپیکسل و هر پیکسل آن 1.4 میکرومتر بوده و ابعاد حسگر نیز 1 / 2.55 اینچ است. این ویژگی‌ها شبیه به آن چیزی است که در Galaxy S20 Ultra 5G دیدیم و فوکوس خودکار AF به آن اضافه شده است.مشخصات دوربین اولترا واید گلکسی S21

این افشا کننده همچنین اشاره کرد که میدان دید این حسگر 123 درجه خواهد بود و نسبت به زاویه دید 120 درجه‌ای گلکسی S20 گسترده‌تر است. از آنجایی که فوکوس خودکار بر این نسل افزوده شده باید انتظار قابلیت عکاسی ماکرو در سری گلکسی S21  سامسونگ را نیز داشته باشیم. این روزها اغلب کمپانی‌ها به جای یک دوربین ماکروی جدا گانه، از فوکوس خودکار بر روی لنز اولترا واید خود استفاده می‌کنند تا با همان بتوان عکس‌های ماکرو نیز ثبت کرد. پیش از این مشخصات اصلی سری اس 21 نیز مشخص شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*