جتور X70

جتور X70 ، جدیدترین خودرو چینی بازار ایران توسط کدام شرکت عرضه می‌شود؟

جتور X70 به عنوان جدیدترین خودرو چینی بازار ایران محسوب می‌شود، اما این خودرو توسط کدام شرکت ایرانی به بازار عرضه خواهد شد؟

طی هفته‌های گذشته تصاویری از حضور جتور ایکس 70 با پوشش استتاری در تهران منتشر شد، اما همچنان مشخص نیست این خودرو چینی توسط کدام شرکت به بازار ایران عرضه خواهد شد. البته برخی از رسانه‌ها بر این باورند که شرکت مدیران خودرو به کمک رابطه میان جتور و چری قصد دارد این محصول را به بازار ایران عرضه کند، اما چنین اخباری به تایید نرسیده است. در واقع 4 شرکت برای عرضه محصولات جتور در بازار ایران در حال مذاکره هستند که تا امروز مذاکره هیچکدام به پایان نرسیده است.

احتمال عرضه جتور X70 توسط بهمن موتور

برخی از منابع خبری اعلام کردند خودرو جتور X70 که در تهران در حال آزمایش است به شرکت بهمن موتور تعلق داشته و این شرکت پس از عرضه دیگنیتی در ایران قصد دارد محصولات جتور را نیز روانه بازار کند. از سوی دیگر وجه اشتراک جتور X70 در حال آزمایش با محصولات مدیران خودرو این است که جتور X70 از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 147 اسب بخاری بهره می‌برد که همین پیشرانه در چری تیگو ۷، چری تیگو توربو، چری آریزو ۵ توربو و چری آریزو ۶ نیز وجود دارد.

اما بر خلاف گفته خبرگزاری‌های حوزه خودرو، این خودرو چینی قرار نیست با گیربکس دو کلاچه که در کاتولوگ‌های رسمی بازار چین وجود دارد، در بازار ایران عرضه شود. در واقع خبرها حاکی از آن است که بهمن موتور برای دور زدن ارتباط جتور X70 با محصولات مدیران خودرو قصد دارد از گیربکس CVT برای این خودرو استفاده کند. همچنین شرکت کارمانیا نیز که اخیرا فعالیت مستقل خود را شروع کرده است قصد دارد محصولات جتور را با دریافت استانداردهای مربوطه به بازار ایران عرضه کند که البته چنین خبرهایی به صورت رسمی از سوی این شرکت‌ها اعلام نشده و فقط گمانه‌زنی‌های خبرگزاری‌های حوزه خودرو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*