چری تیگو 7 جدید

چری تیگو 7 جدید با طراحی متحول شده به ایران می‌آید

چری تیگو 7 جدید با طراحی متحول شده در راه بازار ایران است. شرکت مدیران خودرو قصد دارد به زودی مدل 2020 کراس اوور چینی چری Tigoo 7 را به بازار عرضه کند.

کراس اوورهای تولیدی و مونتاژی چینی توانسته‌اند طی سال‌های گذشته به صورت انحصاری در نبود کراس اوورهای ایرانی و ممنوعیت واردات خودرو در بازار ایران جولان دهند. کراس اوور چری تیگو 7 نیز یکی از این کراس اوورهای چینی بازار ایران محسوب می‌شود که مدیران خودرو قصد دارد مدل 2020 این خودرو چینی را به زودی به بازار عرض کند.

چری تیگو 7 جدید در راه بازار ایران

چری تیگو 7 جدید

شرکت خودروسازی چری کراس اوور تیگو 7 را برای نخستین بار در سال 2016 به بازار عرضه کرد و اکنون پس از حضور 4 ساله در بازار، نسل دوم آن با مدل 2020 نیز به بازار عرضه شده است. البته این خودروساز چینی در سال 2018 برای نسل اول آن یک مدل فیس لیفت را نیز در نظر گرفت. این کراس اوور چینی در بازار ایران هم با استقبال مواجه شده و هم‌اکنون نسل اول آن با قیمت نمایندگی 810 میلیون تومان به فروش می‌رسد. طبق اعلام منابع معتبر حوزه خودرو، مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات چری در ایران قصد دارد مدل 2020 آن را نیز به زودی به بازار ایران عرضه کند.

چری تیگو 7 جدید

شرکت چری برای مدل 2020 تیگو 7 از لحاظ ظاهری تغییرات زیادی در نظر گرفته است و این خودرو از این حیث نسبت به قبل کاملا متحول شده است. در نگاه اول به این خودرو در نمای جلو شاهد جلوپنجره بزرگی هستیم که شرکت چری آن را بر اساس زبان طراحی مرسوم صنعت خودرو جهان در نظر گرفته است. طراحان چری بخش انتهای سقف را نیز با شیب بیشتری طراحی کرده‌اند که به کراس اوورهای کوپه شباهت زیادی دارد.

چری تیگو 7 جدید

چراغ‌ها و چراغ‌های نورافکن پایین این خودرو هم از نو طراحی شده‌اند. در بخش فنی نیز این کراس اوور جدید از دو موتور 1500 سی‌سی ‌توربو و 1600 سی‌سی توربو بهره می‌برد و گیربکس ۶ دنده دستی و یا گیربکس ۷ دنده دو کلاچه مسئول انتقال قدرت به چرخ‌ها هستند.