هواوی نوا 8 پرو

گوشی هواوی نوا 8 پرو با طراحی دوربین کاملا جدید عرضه خواهد شد

گوشی هواوی نوا 8 پرو – Nova 8 Pro که قرار است در دی ماه از آن رونمایی شود، طراحی ظاهری متفاوتی از جمله در دوربین خود خواهد داشت.

شرکت غول گوشی ساز چینی در ماه قبل با معرفی گوشی نوا 8 اس ای باری دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. حالا اما بر اساس توییت رسمی ارسال شده این شرکت در حساب کاربری توییتر خود، قرار است گوشی‌های سری نوا 8 و نوا 8 پرو در تاریخ 23 دسامبر یعنی سوم دی ماه بصورت رسمی معرفی گردند. در پیام رسمی شرکت هواوی تصویری باکیفیت از گوشی جدید خود قرار گرفته است که به خوبی نشان از تغییرات ظاهری در این گوشی می‌دهد.

هواوی نوا 8 پرو

هرآنچه که در خصوص هواوی نوا 8 پرو در دسترس است

انتظار می‌رود قیمت حدودی نوا 8 و نوا 8 پرو به ترتیب از حدود 460 و 610 دلار شروع شود. تغییرات دوربین اصلی این گوشی به وضوح قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد وضوح سنسور اصلی 64 مگاپیکسل خواهد بود. هر دو گوشی احتمالا از شارژ سریع 66 واتی بهره خواهند برد. همچنین گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند OLED با سرعت رفرش ریت 120 هرتزی باشد.

دوربین جلوی این گوشی نیز احتمالا با سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. در مراسم رونمایی از این گوشی، دو محصول دیگر شرکت هواوی نیز رونمایی خواهند شد. هواوی انجوی 20 اس ای و ساعت هوشمند هواوی فیت نام دو گجت دیگری است که در تاریخ 23 دسامبر از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

هواوی نوا 8 پرو

گزارش‌های دیگر نیز نشان می‌دهد که هواوی همچنان از تراشه HiSilicon Kirin برای این گوشی استفاده خواهد کرد. با این حال اما هیچ‌گونه اطلاعاتی در خصوص تراشه‌ی این گوشی بصورت رسمی وجود ندارد و باید منتظر بود تا این شرکت چینی در معرفی این گوشی اطلاعات را در دست کاربر بگذارد. اما آنچه که حدس زده می‌شود، این است که به احتمال زیاد شاهد استفاده از Kirin 9000 نخواهیم بود.

برای اینکه بدانیم گوشی هواوی نوا 8 پرو چه دقیقا از چه مشخصاتی بهره می‌برد، باید منتظر بمانیم تا اخبار دیگری بیرون بیاید.