مونولیت های فلزی

ماجرای مونولیت های فلزی پیدا شده در کشورهای مختلف و جاجرود به روایت ویدیو

اخیرا یکی از موضوعات داغ رسانه‌های جهان پیدا شدن مونولیت ها فلزی در کشورهای مختلف و حال در جاجرود ایران است؛ اما داستان این ستون های فلزی مرموز چیست؟

اگر اخبار رسانه‌های مختلف را در وبسایت‌ها و مجله‌های خبری، و یا صفحه‌های مربوطه در فضای مجازی را دنبال کرده باشید، بدون شک در جریان پیدا شدن برخی مونولیت‌های فلزی در کشورهای مختلف قرار گرفته‌اید؛ ستون‌های سه متری که ابتدا در کشور آمریکا پیدا شده و حال در کشورهای مختلف جهان از جمله انگلستان، رومانی و هلند پخش شده‌اند.

با این حال خبر جالب درباره این مونولیت‌ها پیدا شدن یک نمونه از آن‌ها در کشور ایران و منطقه جاجرود بود که ظاهرا در رسانه‌های داخلی سر و صدای زیادی را به راه انداخته است. اما با این حال، دلیل اصلی پیدایش چنین ستون‌های عجیبی چیست؟ آیا شواهدی وجود دارد که بتوان ارتباط آن‌ها با موجودات فضایی را تایید کرد؟

به هر حال در حال حاضر اطلاعات بسیار اندکی در دست کاربران و حتی مقامات محلی درباره این مونولیت‌ها قرار دارد؛ چراکه این ستون‌ها پس از مدت بسیار کوتاهی به سرعت ناپدید می‌شوند. اما با این وجود، چه چیزهایی درباره مشخص است و آیا باز هم شاهد پدیدار شدن آن‌ها در سایر نقاط جهان خواهیم بود؟

مونولیت های فلزی مرموز

ویدیو[/su_button]