بهترین دوربین گوشی

بهترین دوربین گوشی متعلق به کدام اسمارت‌فون است؟

دوربین گوشی های هوشمند یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن است، اما با این حساب، بهترین و با کیفیت‌ترین لنزهای دوربین متعلق به کدام گوشی است؟

امروزه اگر مطلبی را درباره مقایسه گوشی‌های هوشمند مشاهده کنید، کنار هم قرار دادن بخش‌هایی مانند عمر باتری، قیمت و رنگبندی توجه شما را جلب خواهند کرد. همچنین قسمت مشخصات فنی، بدون شک یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به مقایسه گوشی‌های هوشمند است، چراکه قدرت اجرایی کاملا به بخش سخت‌افزار و مشخصات فنی آن‌ها مربوط می‌شود.

با این حال، یکی دیگر از بخش‌هایی که احتمالا مهم‌ترین بعد از مشخصات فنی خواهد بود، بحث داغ مقایسه کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند است؛ دوربین‌هایی که اخیرا قابلیت ضبط ویدئو در کیفیت 4K و یا تصاویر فوق‌العاده طبیعی را مانند یک دوربین عکاسی گران قیمت دارند و از قابلیت‌های شاخص یک گوشی مدرن به حساب می‌آیند. اما نکته قابل توجه اینجاست که طی چند سال گذشته، شاهد عرضه پرچمدارانی از شرکت‌های مختلف بوده‌ایم که هرکدام از آن‌ها دارای ساختار دوربین فوق‌العاده قدرتمندی بوده است؛ با این حساب، از بین این گوشی‌ها کدام یک بهترین و با کیفیت‌ترین دوربین را خواهد داشت؟

احتمالا جواب به این سوال نمی‌تواند یک گزینه مشخص شده باشد؛ چراکه امروزه معمولا لنزهای به کار رفته در گوشی‌های هوشمند شباهت‌های بسیاری را از نظر ساختاری دارند و کیفیت همه آن‌ها در برخی از جوانب از دیگری بهتر است. با این وجود از بین همه این گوشی‌ها، می‌توان چند عدد را به عنوان بهترین‌ها انتخاب کرد.

بهترین دوربین در گوشی های هوشمند