آزمایش تماس های صوتی و تصویری واتساپ وب

واتساپ مشغول آزمایش تماس های صوتی و تصویری روی نسخه وب است

واتساپ در حال آزمایش تماس های صوتی و تصویری روی نسخه دسکتاپی/وب خود است. WhatsApp در این مورد از رقبایی نظیر Zoom عقب افتاده است.

واتساپ مدت طولانیست که از تماس های صوتی و تصویری روی اپلیکیشن موبایل خودش پشتیبانی می‌کند، اما بنا به دلایلی هیچگاه این تماس‌ها را به نسخه دسکتاپ/ وب واتساپ نیاورده است. اکنون وبلاگ WABetaInfo ادعا می‌کند که پشتیبانی از تماس‌ها به تازه‌ترین نسخه آزمایشی واتساپ برای توسعه‌دهندگان اضافه شده است.

به نظر می‌رسد این قابلیت دقیقاً مشابه آنچیزی است که ما در نخسه موبایل واتساپ از آن استفاده می‌کنیم. البته احتمال برخی تغییرات جزئی هم وجود دارد. ما مدت‌ها بود منتظر آمدن این قابلیت بودیم و باید واتساپ خیلی زودتر از این‌ها مکالمات صوتی و تصویری را به نسخه دسکتاپی پیام‌رسان خود اضافه می‌کرد.

با شروع همه‌گیر شدن ویروس کرونا، پیام‌رسان تصویری Zoom به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کرد. فیسبوک، صاحب واتساپ، اوایل سال ۲۰۲۰ ویژگی برقراری تماس‌های تصویری را با نام Messenger Rooms به دیگر اپلیکیشن پیام‌رسان خود یعنی Messenger اضافه کرد. با توجه به تعداد کاربران زیادی که در سراسر جهان از واتساپ استفاده می‌کنند، حدسش آسون بود که فیسبوک این ویژگی را به دیگر پیام‌رسان محبوب خود نیز خواهد آورد.

همیشه به مکالمات صوتی و تصویری نیاز است. هرچند واتساپ دیر این ویژگی را به نسخه دسکتاپی خودش میاورد و از رقبای خود عقب افتاده است، اما همین هم خوب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*