اطلاعات دوربین گلکسی ای ۷۲ سامسونگ

اطلاعات دوربین گلکسی ای ۷۲ سامسونگ فاش شد

اطلاعات دوربین گلکسی ای ۷۲ سامسونگ فاش شد. Samsung Galaxy A72 گران‌ترین گوشی میان‌رده سامسونگ است که در دو نسخه 4G و 5G عرضه می‌شود.

جدیدترین رندرهای منتشر شده از گوشی گلکسی A72 5G فاش می‌کند که این گوشی روی قاب پشتی خود به دوربین چهارگانه تجهیز خواهد شد. گرچه این رندرها هیچ جزئیاتی از دوربین گلکسی ای ۷۲ را فاش نمی‌کنند، اما یک وبلاگ آلمانی به نام GalaxyClub ادعا می‌کند که این گوشی به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا-واید، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند.

عرضه گلکسی ای ۷۲ در دو نسخه 4G و 5G

نسخه 4G این گوشی با کدنام SM-A725F و نسخه 5G آن با نام SM-A726B عرضه خواهند شد. این منبع می‌گوید نسخه 4G این گوشی با قیمتی بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ یورو و نسخه 5G آن نیز با قیمتی بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ یورو وارد بازارهای اروپایی خواهد شد.

در حال حاضر هیچ جزئیات دیگری از تفاوت‌های دو نسخه این گوشی در دست نیست،‌ اما طبق آخرین اطلاعات درز کرده،‌ حداقل می‌دانیم که مدل 5G آن به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با یک حسگر اثر انگشت درون آن تجهیز خواهد شد. ضخامت این گوشی ۸.۱ میلی‌متر (۹.۹ میلی‌متر با احتساب برآمدگی دوربین) خواهد بود و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم روی آن تعبیه شده است. به زودی منتظر انتشار اخبار بیشتری از گوشی Galaxy A72 باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*