بررسی ویدیویی گلکسی اس S21 پلاس

بررسی ویدیویی گلکسی S21 پلاس پیش از رونمایی!

در روزهای گذشته ویدیوهای لو رفته‌ای از سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس – Galaxy S21 Plus منتشر شده بود. تازه‌ترین مورد، بررسی ویدیویی گلکسی S21 پلاس است که برخی از امکانات و مشخصات آن را فاش می‌کند.

بررسی ویدیویی گلکسی S21 پلاس روی همان کانال یوتیوبی قرار گرفته که پیش‌تر ویدیوی هندزآن و مقایسه با آیفون 12 پرو مکس را منتشر کرده بود.

در این ویدیوی کوتاه، صفحه نمایش مسطح 6.7 اینچی گوشی را می‌بینیم که از نوع Dynamic AMOLED است و یک حفره‌ی مرکزی برای میزبانی از دوربین سلفی دارد. به نظر می‌رسد حاشیه‌های اطراف نمایشگر در قیاس با گلکسی اس 20 پلاس باریک‌تر شده‌اند؛ چیزی که به‌ویژه در قسمت چانه دستگاه، بهتر مشخص است.

بررسی ویدیویی گلکسی اس S21 پلاس

در پشت گوشی، یک مجموعه دوربین سه‌گانه وجود دارد که حالا می‌دانیم اجزای آن را دوربین‌های 12 مگاپیکسلی اصلی، 64 مگاپیکسلی تله‌فوتو و 12 مگاپیکسلی فوق عریض تشکیل می‌دهند. لنز تله‌فوتو، زوم اپتیکال 3 برابر دارد.

چند نمونه عکس گرفته شده با این مجموعه دوربین هم در ویدیو گنجانده شده است تا قابلیت SuperHDR سامسونگ با آیفون 12 پرو مکس مقایسه شود.

ناشر ویدیو به ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی باتری اشاره می‌کند و اینکه با وجود استفاده‌ی سنگین، شارژ آن یک روز کامل دوام می‌آورد. او همچنین وجود دو نسخه‌های 128 و 256 گیگابایتی گلکسی اس 21 پلاس را تایید کرده است. ناگفته نماند دستگاهی که در ویدیو می‌بینیم، از تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام قدرت می‌گیرد.

بررسی ویدیویی گلکسی S21 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*