کالبد شکافی گوگل پیکسل 5 - Google Pixel 5

کالبد شکافی گوگل پیکسل 5 ؛ اسمارتفون پلاستیکی؟!

در کالبد شکافی گوگل پیکسل 5 – Google Pixel 5 نگاهی دقیق‌تر به پرچمدار جدید شرکت گوگل خواهیم داشت که گفته می‌شود از جنس پلاستیک ساخته شده است.

هرساله شاهد عرضه پرچمداران جدیدی از شرکت‌های مختلف و معتبر مانند سامسونگ و اپل هستیم که با قرار دادن قابلیت‌های منحصر در گجت‌های خود، سعی می‌کنند تا بازار خود در کشورهای مختلف را حفظ کرده و در میدان رقابت باقی بمانند.

با این وجود، برخی شرکت‌ها مانند گوگل، در این بین چندان هم به دنبال رقابت برای کسب رتبه بهترین‌ها نیستند؛ بلکه با ساخت گوشی‌هایی ساده و در عین حال کاربردی و قدرتمند، سعی دارند تا تعداد طرفداران خاص خود را افزایش دهند به هر حال پرچمدار جدید این شرکت یا همان گوشی گوگل پیکسل 5 در کل نمی‌تواند گجت‌هایی مانند آیفون 12 یا سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا را به چالش بکشد، اما از نظر قیمت اگر مقرون به صرفه بودن را معیار اصلی در نظر بگیریم، آن وقت گوشی‌های پیکسل حرف‌هایی را برای گفتن خواهند داشت.

گوشی Google Pixel 5 گجتی است که با وجود داشتن قابلیت اتصال به اینترنت نسل 5 و بهره‌گیری از چیپ اسنپدراگون 865 و همچنین نرخ تازه‌سازی تصویر ۹۰ هرتز، قیمتی حدود ۵۰۰ دلار دارد؛ اما آیا این مشخصات فنی مناسب، به دنبال قیمت پایین، نتیجه کمبود مقاومت و ضعیف بودن آن خواهد بود؟ چراکه در تست مقاومت این گوشی، شاهد اتفاقاتی بودیم که حال در دنباله آن، به بررسی دقیق‌تر آن می‌پردازیم.

کالبد شکافی گوگل پیکسل 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*