بهترین انیمیشن های سال 2020

معرفی بهترین انیمیشن های 2020

بهترین انیمیشن های سال 2020 شامل آثاری می‌شود که به دلیل پاندمی ویروس کرونا با تاخیر منتشر شده‌اند، اما همچنان کیفیت کار را به خوبی حفظ کرده‌اند.

سال 2020 تا به امروز هیچ تجربه جذابی را به جز قرنطینه و تعطیلی اداره‌ها و مدارس را برای مردم جهان به همراه نداشته است. با این حال هنگام نشستن در خانه و تجربه قرنطینه برای جلوگیری از انتشار هرچه بیشتر ویروس کرونا، به نظر می‌رسد که تنها راه چاره افراد برای گذراندن زمان دیدن فیلم و تجربه بازی‌های رایانه‌ای خواهد بود.

با این حال به دنبال تعطیلی‌های پی در پی، واضح است که استودیوهای ضبط فیلم نیز برای مدتی تعطیل شده و یا با محدودیت‌های بسیاری به کار خود ادامه خواهند داد. امری که برای ساخت فیلم‌های انیمیشنی نیز صدق کرده و انتشار آن‌ها را بیش از پیش به تاخیر خواهد انداخت. برای مثال انیمیشن مورد انتظار Minions: The Rise of Gru قرار بود که در تابستان سال جاری عرضه شود، اما حال به فصل زمستان رسیده‌ایم و هنوز خبری از تاریخ اکران این فیلم منتشر نشده است.

به هر حال امسال تجربه تلخی برای طرفداران برخی فیلم‌ها و بازی‌ها بود، اما باز هم شاهد عرضه انیمیشن‌های جذابی بودیم که امروز قرار است تا بهترین آن‌ها را در یک لیست به شما معرفی کنیم.

بهترین انیمیشن های 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*