تبلت های دانش آموزی

عرضه بهترین تبلت های دانش آموزی با قیمت مناسب توسط هواوی

بهترین تبلت های دانش آموزی را از هواوی بخواهید. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های دو تبلت هواوی میت پد T8 و میت پد T10 آشنا می‌شویم.

اگر به دنبال بهترین تبلت های دانش آموزی و دانشجویی هستید، احتمالا متوجه مشخصات خوب و قیمت مناسب تبلت های هواوی شده‌اید. این شرکت، برخی از بهترین تبلت‌های مناسب آموزش را عرضه کرده است که در ادامه به معرفی دو تبلت میت پد T10 و میت پد T8 می‌پردازیم.

یک تبلت دانش آموزی یا دانشجویی خوب باید در کنار مناسب بودن برای مطالعه، ویژگی‌ها و قیمت مناسبی هم داشته باشد، جایی که تبلت های سری MatePad T هواوی می‌درخشند. محصولات سری میت پد و تبلت های میت پد T10 و میت پد T8 جزو تبلت های مناسب برای آموزش چه برای کودکان و چه برای استفاده دانش آموزی یا دانشجویی است.

معرفی تبلت های دانش آموزی و دانشجویی هواوی

HUAWEI MatePad T10 و HUAWEI MatePad T8 دو مدل تبلت دانش آموزی ارزشمند هستند. میت پد T10 یک تبلت بزرگ 10 اینچی است؛ در حالی که میت پد T8 از یک صفحه نمایش 8 اینچی بهره می‌برد.

تبلت هواوی  MatePad T8به عنوان یک تبلت مناسب برای کودکان و مطالعه، از یک صفحه نمایش 8.0 اینچی از نوع LCD با توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ بهره می‌برد. صفحه نمایش این تبلت دارای وضوح تصویر 1280×800 پیکسل با تراکم 189 پیکسل در هر اینچ است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای مطالعه و استفاده دانش آموزی تبدیل می‌کند.

تبلت های دانش آموزی

همچنین MatePad T8 را می‌توان در دسته تبلت های دانش آموزی سیم‌کارت‌خور قرار داد؛ از این رو، می‌توان با نصب یک سیم کارت، از اینترنت 4G یا 3G برای دسترسی به محتواهای اینترنتی، برنامه شاد و آموزش آنلاین استفاده کرد. با داشتن این تبلت دیگر به اینترنت خانگی برای دسترسی به آموزش مجازی نیاز ندارید و می‌توانید از اینترنت پرسرعت سیم کارت استفاده کنید.

این تبلت هواوی از چیپست 8 هسته‌ای مدیاتک MT8768 با قدرت مناسب و 2 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. برای نصب برنامه‌ها هم 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربر است. البته کاربر امکان نصب کارت حافظه microSD با ظرفیت حداکثر 512 گیگابایت را هم دارد.

تبلت های دانش آموزی

میت پد تی 8 به عنوان یک تبلت مناسب برای کودکان و حتی دانشجویان، از یک باتری پرظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد تا بتواند شما را از شارژ کردن مکرر بی‌نیاز کند. این تبلت با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری مدرن EMUI 10 ارائه می‌شود که دارای انبوهی از قابلیت‌های شخصی‌سازی است.

برای اسکن کردن تکالیف درسی، این تبلت دارای یک دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی است و برای تماس ویدئویی هم یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی دارد. بنابراین هر آنچه که برای استفاده دانش آموزی و دانشجویی نیاز است، در این تبلت یافت می‌شود. قیمت تبلت T8 نیز نسبت به رقبا بسیار مناسب بوده و آن را به گزینه‌ای مقرون به صرفه تبدیل می‌کند.

تبلت های دانش آموزی

میت پد T8 با دارا بودن صفحه نمایش 8 اینچی، چیپست هشت هسته‌ای، دوربین مناسب و باتری پرظرفیت، یک تبلت مناسب برای مطالعه و استفاده‌های دانش آموزی است.

اگر خواهان یک تبلت بزرگ‌تر برای استفاده دانش آموزی یا دانشجویی هستید، هواوی میت پد T10 یک انتخاب بسیار مناسب است. این تبلت از یک صفحه نمایش بزرگ 9.7 اینچی با وضوح تصویر 1280×800 پیکسل بهره می‌برد که آن را به گزینه مناسبی برای مطالعه تبدیل کرده است. نوع صفحه نمایش این تبلت IPS بوده که به واسطه زاویه دید بسیار گسترده، مناسب استفاده دانش آموزان و حتی کودکان در شرایط مختلف نشسته است.

این تبلت دارای چیپست هشت هسته‌ای پرقدرت Kirin 710A با 2 گیگابایت حافظه رم است و به خوبی برنامه‌ شاد و سایر برنامه های دانش آموزی و یا پرتال‌های دانشگاهی را پشتیبانی می‌کند. کاربران این تبلت میت پد تی 10 از سیستم عامل بروز اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.1 بهره‌مند می‌شوند.

تبلت های دانش آموزی

در صورتی که به یک دوربین با کیفیت مناسب برای ارسال تکالیف درسی نیاز دارید، این تبلت از دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی هم برای گفتگوی ویدئویی یا گرفتن عکس‌های سلفی در دسترس کاربر است. با در نظر گرفتن مشخصات سخت افزاری و قیمت تبلت T10 و مقایسه آن با سایر تبلت های 10 اینچی بازار، می‌توان به ارزشمند بودن این محصول بیشتر پی برد.

از دیگر قابلیت‌های خوب این تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان، می‌توان به باتری پرظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت برای استفاده پیوسته و حضور در کلاس‌های مجازی اشاره کرد. دانش آموزان می‌توانند در کنار استفاده از اینترنت سیم کارت، از طریق وای فای دو بانده پرسرعت نیز به اینترنت متصل شوند. همچنین این تبلت دارای بلوتوث نسخه 5 و درگاه ارتباطی مدرنUSB Type-C با پشتیبانی از OTG (اتصال فلش مموری به تبلت) است.

تبلت های سری MatePad T هواوی انتخابی بسیار مناسب برای استفاده دانش آموزان، دانشجویان و کودکان هستند. این تبلت‌ها در عین بهره‌مندی از سخت افزارهای کارآمد، دارای طراحی شکیل، دوربین مناسب، باتری پرظرفیت، سیستم عامل بروز، رابط کاربری غنی و صفحه نمایش با کیفیت خوب هستند. همچنین داشتن قابلیت مفیدی نظیر Eye Comfort باعث کاهش نور آبی نمایشگر و محافظت از چشمان کاربر توسط این تبلت‌ها می‌شود.

تبلت های دانش آموزی

چه به دنبال یک تبلت مناسب برای کودکان باشید و چه خواهان یک تبلت برای استفاده دانش آموزی یا دانشجویی، سری میت پد هواوی انتخاب‌های متعددی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

تبلت های هواوی با دارا بودن منوی فارسی و پشتیبانی کامل از زبان فارسی، به آسانی توسط دانش آموزان و کودکان قابل استفاده هستند. همچنین این تبلت‌ها دارای امکانات ویژه‌ای برای نظارت والدین بر کودکان در حین کار با تبلت هستند.

مزیت دیگر تبلت های دانش آموزی هواوی برخورداری از خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب در کشورمان است. بنابراین با خیال آسوده می‌توانید یک تبلت برای استفاده درسی خود تهیه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات و قیمت این تبلت ها به وبسایت هواوی موبایل فارسی مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*