سایپا شاهین

سایپا شاهین در زمستان 99 به دست مشتریان خواهد رسید

مدیرعامل سایپا گفت سایپا شاهین در زمستان 99 به دست مشتریان می‌رسد و اضافه کرد این خودرو می‌تواند 3 ستاره کیفی استانداردهای اروپا را کسب کند.

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد از آنجایی که وزارت صنعت، معدن و تجارت افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی را از مسیر رقابتی کردن فضای صنعت خودرو هدف‌گذاری کرده است، گروه خودروسازی سایپا در همین رابطه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قصد دارد طی 3 سال آینده حدود 10 محصول جدید را روانه بازار کند.

تحویل سایپا شاهین به مشتریان در زمستان 99

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه بیان کرد سدان شاهین که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز آن را تایید کرده است، در داخل کشور طراحی شده و نتیجه تلاش مهندسان این گروه خودروسازی است. وی افزود تمام اجزای شاهین با هدف کاهش ارزبری در داخل کشور به تولید رسیده است. سلیمانی با اشاره به این که سایپا شاهین در زمستان به مشتریان تحویل داده خواهد شد، افزود سدان شاهین از نظر استاندارد در سطح مطلوب و بالايي قرار داشته و قادر است 3 ستاره کیفی استانداردهای اروپا را کسب کند.

سید جواد سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد درصد ساخت داخلی سدان شاهین در فاز اول تولید حدود 85 درصد است. همچنین این خودرو 15 درصد ارزبری به همراه دارد که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مدت زمان کوتاهی قصد داریم میزان ارزبری آن را به کمترین میزان ممکن برسانیم.