قیمت سایپا شاهین

قیمت سایپا شاهین به صورت قطعی اعلام شد

قیمت سایپا شاهین توسط رئیس شورای رقابت به صورت قطعی اعلام شد، اما گروه خودروسازی سایپا تاکنون قیمت سدان Shahin را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

رضا شیوا، رئیس شورای رقابت در مورد قیمت خودروهای جدید عنوان کرد قیمت‌گذاری خودروهای جدید در کلینیک تجاری انجام می‌شود و برای خودرو شاهین نیز گروه خودروسازی سایپا اطلاعات تکمیلی را به این کلینیک ارسال کرد و سرانجام قیمت این محصول جدید سایپا تعیین شد.

رئیس شورای رقابت در مورد قیمت قطعی محصول جدید سایپا اعلام کرد قیمت کارخانه‌ای سدان شاهین در سه ماهه سوم 236 میلیون و 500 هزار تومان است که با احتساب افزوده شماره‌گذاری و بیمه، احتمالا حدود 13 درصد به این مبلغ اضافه خواهد شد. البته گروه خودروسازی سایپا هنوز قیمتی را برای این سدان خود اعلام نکرده و فقط مدیرعامل این گروه از دریافت مجوز قیمت‌گذاری برای آن خبر داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. تا میتونید آرزوهای جوانان را به باد بدید
    رفاهی که قرار بود برا همه باشه

    حالا یه کارگر حتی نمیتونه یه پراید بخره یا شاید حتی یک پیتزا

  2. هه شاهین، این قرقاول نیست ،،، 😯

  3. همین رو همین ملت شب عید ۵۰۰ میلیون میخرند

  4. این خود بلریانسه😐😐😐چی خلق کردن یه ماشین بی کیفیت تر بی اصالت تر از نمونه چینی ایش

  5. واقعن دیگه مسخره شده. پرایدو برمیدارم چراغاشو مدلشو عوض میکنن اسمشو عوض میکنن بعد ده برابر گرونتر میفروشن. مردم هم ماشالله کم نمیزارم …😪

  6. یکم خلاقیت از خودتون نشون بدین این که همون تیباس مثل ساینا یکم دستکاریش کردین. فکر کنم تیبا و ساینا باهم نزدیکی کردن اینو انداختن. ۶۰میلیون براش زیاده

  7. حیا رو خوردن آبرو رو قی کردن