سایت حرف آخر

آموزش دروس ابتدایی تا کنکور با سایت حرف آخر

هر سال حدود 1 میلیون نفر از هموطنان برای شرکت در کنکور سراسری اقدام می‌کنند و برای پذیرش در یکی از گروه‌های آزمایشی علوم تجربی، ریاضی فیزیک، انسانی، هنر و زبان تلاش می کنند.

اما اولین دغدغه‌ای که برای شروع یادگیری دارند، پیدا کردن بهترین منبع آموزشی می‌باشد، منبعی که به کمک آن بتوانند خود را برای کنکور آماده کنند. همانگونه که در هر حرفه‌ای ابزار خاصی به کار برده می‌شود، در زمینه کنکور هم این ابزار وجود دارد که همان منابع آموزشی هستند. اما این جا یک مشکل بزرگ مطرح خواهد شد، بهترین منبع آموزشی برای موفقیت در کنکور چیست و داوطلب باید کدام منبع را انتخاب کند؟ هر چند با تعدد منابع آموزشی این موضوع به یک دغدغه بزرگ نیز تبدیل شده است. امروز قصد داریم در قالب یک گزارش خبری وارد دنیای آموزش شویم و سایت حرف آخر را به شما معرفی کنیم.

نام موسسه حرف آخر را احتمالا در شبکه‌های صدا و سیما یا در مجازی شنیده باشید. موسسه‌ای که سبک جدیدی از آموزش را بنیان‌گذاری کرده است و در حال حاضر به یکی از موسسات محبوب آموزشی تبدیل شده است. این موسسه دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است و امروز به بررسی آنها خواهیم پرداخت. توصیه می‌کنم این مطلب را تا انتها در مورد این موسسه و سایت حرف اخر مطالعه کنید به خصوص اگر یکی از نزدیکانتان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول یا متوسطه دوم تحصیل می‌کند.

معرفی سایت حرف آخر

موسسه حرف آخر پایانی است بر فراموشی مطالب. دی وی دی‌های حرف اخر سبک جدیدی از آموزش کنکور را پایه‌گذاری کرده‌اند ، به منظور ذخیره مطالب در نیمکره راست مغز داوطلبان کنکور، کلیه دروس را به صورت انیمیشن تدریس کرده‌اند. در محصولات حرف آخر به جای ارائه حجم زیادی از فرمول‌ها و تکنیک‌ها تنها با یک الگو ، طیف وسیعی از سوالات کنکور حل می‌شود . سایت حرف آخر تنها مجموعه و در حال حاضر تنها مجموعه‌ای در ایران است که با تیم تصویرسازی با تکنولوژی انیمیشن فیلم‌های آموزشی دبیرستان و کنکور را در قالب دی وی دی های آموزشی ارائه می‌کند.

هم چنین حرف آخر برای دانش آموزانی که در مقطع متوسطه اول و ابتدایی هستند نیز محتوای آموزشی تولید می‌کند و برای آنها هم آموزش منحصر به فرد خود را به کار برده است و این مژده را می‌توان به این دانش آموزان داد که اگر در یادگیری مطالب مشکل دارند اصلا نگران نباشند چرا که با استفاده از حرف آخر می‌توانند مطالب را به خوبی یاد بگیرند و تا مدت‌ها در ذهن خود بسپارند.

از ویژگ‌ های تدریس این مجموعه می‌توان به درسنامه کوتاه آن اشاره کرد در این محصولات آموزشی مدت زمان تدریس بسیار کمتر و حل تمرین و تست­‌های کنکور به تعداد قابل توجهی افزایش یافته است. همین امر باعث می‌­شود دانش آموز بتواند در مدت زمان کمتری دروس خود را به اتمام برساند و زودتر وارد مرور دروس خود شود. در نتیجه دفعات مرور دانش آموز که یکی از مهم‌ترین عوامل نتیجه‌گیری بهتر است افزایش می‌یابد. در ضمن این مجموعه یک هدیه ویژه برای دانش آموزان خود نیز ارائه می‌دهد با نام 5 روز با حرف آخر که شامل 20 درصد از کل آموزش‌های این مجموعه می‌باشد.

سایت حرف آخر

پکیج 5 روز با حرف آخر شامل 30 ساعت آموزش و حل تست و آزمون از تمامی دروس این موسسه می‌باشد که به عنوان هدیه می‌توانید آن را دریافت کنید و با برنامه‌ریزی دقیق در طی 5 روز بر روی 40 تست قطعی از بودجه‌بندی کنکور نیز مسلط شوید. برای دریافت این بسته بی نظیر همین الان عبارت “5 روز” را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا از طریق شماره‌های زیر با مشاورین ارشد حرف آخر ارتباط برقرار کنید:

02166576182

02166572148

02166576371

02166566623

حرف آخر هشتم

یکی از پایه‌های آموزشی بسیار پر اهمیت که مطالب آن در سال‌های بعد و مقاطع بالاتر نیز تکرار خواهد شد پایه هشتم می‌باشد. پکیج جامع پایه هشتم حرف آخر شامل دروس علوم، ریاضی، زبان، ادبیات و پیام‌های آسمانی است که اساتید مطرح کشور در مجموعه حرف آخر با روش‌های نوین و جدید به صورت کاملا مفهومی و شهودی آن را تدریس کرده‌اند. با توجه به روش‌های منحصر به فرد تدریس و استقبال خوب و بی‌نظیر دانش آموزان می‌توان برای این مجموعه ، آن را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین پکیج های دوره متوسطه اول را انتخاب کرد. حرف آخر با تدریس توانسته یکی از بهترین مجموعه آموزشی را برای دانش آموزان متوسطه اول آماده کند و از الان با سکوی پرتاب حرف آخر به سوی موفقیت در کنکور پیش بروند.

اما جالب است بدانید که در تدریس پکیج‌های متوسطه اول حرف آخر از سبک جدیدی با نام تدریس سه لایه استفاده شده است. در لایه اول با کمک انیمیشن و شهودی‌سازی صفر تا صد آموزش هر مبحث برای دانش آموز به تصویر کشیده شده است و در این لایه آموزش در اختیار وی قرار داده می‌شود. لایه دوم هم برای بهبود عملکرد در امتحانات تشریحی طراحی شده است به نحوی که یک بانک از سوالات امتحانی برای دانش آموز تحلیل و بررسی خواهد شد. لایه سوم هم که لایه پایانی می‌باشد برای تست زنی آماده شده است. در این لایه یک بانک تست با سوالات فراتر از کتاب درسی طراحی شده تا دانش آموز بتواند تسلط لازم و کامل را بر روی کل مباحث داشته باشد.

معرفی فیزیک حرف آخر

فیزیک حرف آخر یکی از آموزش‌های پر مخاطب این درس در سطح کشور می‌باشد که توسط استاد پیمان کامیار، فارغ‌التحصیل فیزیک حالت جامد از دانشگاه صنعتی شریف تدریس شده است. در این درس تمامی مطالب به صورت شهودی تبدیل شده است و به صورت کامل داوطلب را با عمق مفهوم آشنا خواهند کرد. به عنوان مثال در مبحث الکتریسیته با شهودی‌سازی‌هایی که انجام شده است داوطلب با دید کیفی به سوالات نگاه خواهد کرد نه دید کمّی و همین موضوع باعث می‌شود تا بتواند به سادگی هرچه تمام مطالب را درک، تجزیه و تحلیل کند و بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات پاسخ دهد. دومین اتفاقی که در این پکیج باعث محبوبیت آن شده است استفاده از الگوسازی می‌باشد. یعنی دیگر قرار نیست داوطلب برای هر سوال یک فرمول یاد بگیرد.

سایت حرف آخر

الگوها روش‌هایی می‌باشند که برای حل کل سوالات یک مبحث مورد استفاده قرار می‌گیرند و به این شکل نیست که مخصوص یک سری سوالات خاص باشند و به عبارت دیگر الگو نقش یک شاه کلید را در حل سوالات دارد. وجود شهودی‌سازی و استفاده از الگو در آموزش باعث شده تا داوطلب بتواند به اوج تسلط در درس فیزیک برسد و همچنین هر سال افراد زیادی با این پکیج موفق به کسب درصد 100 می‌شوند از جمله این افراد می‌توان به علی عباس زاده در سال 98 اشاره کرد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حرف آخر نسبت به موسسات کنکوری مانند ونوس و کنکور آسان است مقداری دیر تر وارد بازار پر رقابت کنکور شد اما با اعمال شیوه های نوین اکنون دارد هم پای آن ها به رقابت می پردازد