نقص فنی تارا

نقص فنی تارا در مراسم رونمایی و توضیح ایران خودرو

نقص فنی تارا در مراسم رونمایی حواشی زیادی را به همراه داشت تا جایی که ایران خودرو مجبور شد با انتشار بیانیه‌ای دلیل نقص فنی محصول جدید خود را توضیح دهد.

گروه صنعتی ایران خودرو اخیرا در شرایطی با حضور وزیر صمت از محصول جدید خود به نام تارا پرده برداشت که انتشار ویدیویی از نقص فنی آن حواشی زیادی را به ویژه در فضای مجازی به وجود آورد. در واقع ویدیویی از مراسم رونمایی ایران خودرو تارا منتشر شد که در آن محصول جدید ایران خودرو با فشردن دکمه استارت روشن نشد و همین موضوع واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. علاوه بر این تصاویری از خودرو تارا در فضای مجازی منتشر شد که طبق آن چراغ‌های این خودرو نیز با نقص مواجه بودند.

بیانیه ایران خودرو در خصوص نقص فنی تارا

پس از این که ویدیوی مربوط به نقص فنی تارا در فضای مجازی حواشی زیادی را به وجود آورد، پایگاه اطلاع‌رسانی ایران خودرو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

روشن کردن خودرو در سالن موسوم به استایل محصولات ایران‌خودرو به دلیل بسته بودن فضا، ممنوع بوده و رعایت این موضوع به ویژه در حضور بازدیدکنندگان دارای اهمیت مضاعفی است.

در ویدیوی منتشر شده نیز مهندس حاضر در سالن استایل، به دستور مقام ارشد سالن، درحال باز کردن در صندوق عقب خودروی تارا به منظور نمایش حجم بالای آن بوده و قصد روشن کردن خودرو را نداشته است. در همین حال خودروی دیگری بیرون از سالن استایل برای رانندگی توسط وزیر صمت آماده‌سازی شده بود.

تارا، محصول جدید ایران خودرو ، اولین خودروی ملی است که از کلیه استاندارد‌های 85 گانه مصوب عبور کرده و در بهترین شرایط ایمنی و استانداردی آماده تولید انبوه است.