بهترین لپ تاپ های 2020

معرفی بهترین لپ تاپ های 2020 با قیمت زیر 1,000 دلار

با گجت نیوز همراه باشید تا در یک لیست کوتاه، بهترین لپ تاپ های 2020 را که قیمت آن‌ها زیر 1,000 دلار است را به شما معرفی کنیم.

امروزه تقریبا همه افراد از کاربران گوشی‌های هوشمند هستند و با آن‌ها به خوبی آشنایی دارند. با این حال با وجود همه قابلیت‌های یک گوشی و پیشرفت گسترده آن‌ها، هنوز هم بسیاری از کارها تنها با استفاده از یک رایانه شخصی یا لپ تاپ انجام خواهد شد. به نحوی که حتی اگر همان کار را بتوان با یک گوشی هوشمند انجام داد، باز هم استفاده با استفاده از یک رایانه می‌توانید آن را بسیار سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهید.

با این وجود امروزه اگر قصد خرید یک لپ تاپ مناسب را برای تایپ، انجام کارهای دانشجویی یا حتی تجربه گیمینگ داشته باشید، حتما با قیمت‌های سرسام‌آوری مواجه می‌شوید که ممکن است شما را از فکر خرید منصرف کند. به همین منظور، امروز تصمیم گرفته‌ایم تا در ویدیو جدید گجت تی وی، بهترین لپ تاپ‌های سال 2020 که قیمتی زیر 1,000 دلار (حدودا زیر ۳۰ میلیون تومان) را دارند به شما معرفی کنیم.

دقت کنید که لپ تاپ‌های حاضر در این لیست برای استفاده‌های مختلف انتخاب شده و به ترتیب برای انحام کارهای روزمره تا ارائه تجربه گیمینگ معرفی خواهند شد.

بهترین لپ تاپ های 2020