باتری آیفون 12 پرو مکس

تست باتری آیفون 12 پرو مکس در مقابل گلکسی نوت 20 اولترا

در کنار پردازنده قوی، باتری آیفون 12 پرو مکس – iPhone 12 Pro Max از نقاط قوت آن است که در این مطلب آن را در مقابل گلکسی نوت 20 اولترا قرار داده‌ایم.

هنگام معرفی گوشی‌های سری آیفون 12، اظهارات بسیاری را از سوی اپل درباره آن‌ها شنیده بودیم. برای مثال اینکه این پرچمداران دارای پردازنده قدرتمند ۵ نانومتری A14 خواهند بود و اینکه مقاومت آن‌ها، با وجود گلس سرامیکی نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند بسیار بیشتر است. اما یکی دیگر از اظهارات اپل درباره بزرگ‌ترین عضو این خانواده، یعنی iPhone 12 Pro Max بود؛ هنگامی که گفته می‌شود این گجت، با وجود سیستم بهینه از عمر باتری بسیار بهتری نسبت به سایر گوشی‌های حاضر برخوردار است.

به هر حال از زمان عرضه تا به امروز، تست‌های مختلفی از گوشی‌های آیفون 12 را انجام داده بودیم و حال نوبت آن رسیده تا به سراغ این ادعای اپل برویم. جایی که برای گرفتن این آزمایش جدید، قوی‌ترین عضو خانواده آیفون 12 را در مقابل رقیب اندرویدی آن، یعنی گلکسی نوت 20 اولترا خواهیم دید.

به نظر شما نتیجه این تست چه خواهد شد؟ آیا به مانند رقابت سرعت که ایسوس راگ فون 3 در مقابل مدل پرو مکس گوشی آیفون 12 انجام داد، باز هم شاهد پیروزی نماینده اندروید خواهیم بود؟

تست باتری آیفون 12 پرو مکس در مقابل گلکسی نوت 20 اولترا