فضای مجازی

رئیس ‌جمهور: فضای مجازی با فداکاری دولت در اختیار مردم قرار گرفت

رئیس ‌جمهور روحانی در همایش حقوق اساسی و شهروندی گفت فضای مجازی با فداکاری و ایستادگی دولت یازدهم و دوازدهم در اختیار مردم قرار گرفته است.

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور روز دوشنبه 1 دی 99 در نشست حقوق اساسی و شهروندی با اشاره به تلاش‌های دولت برای ترویج دولت الکترونیک در کشور عنوان کرد در سایه این زیربنا شفافیت زیادی به وجود آمد و طی سال‌های گذشته که بودجه به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود، تمام مردم به واسطه دولت الکترونیک توانستند از جزئیات این بودجه آگاهی پیدا کرده و آن را نقد کنند و بگویند چرا به این دستگاه بودجه بیشتر یا کمتری اختصاص داده شده است.

ارائه فضای مجازی با فداکاری دولت

دکتر روحانی با اشاره به این که فضای مجازی با فداکاری و ایستادگی زیاد دولت یازدهم و دوازدهم در دسترس مردم قرار گرفته است، گفت:

دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه فضای مجازی کار بزرگی را انجام داد که یک زمانی لازم باشد توضیح می‌دهم که اگر این دولت نبود چنین فضایی قطعا در اختیار مردم نبود. فداکاری، تلاش و ایستادگی زیادی شد برای این که مردم بتوانند از فضای مجازی استفاده کنند و فضای سایبری در اختیار مردم باشد.

رئیس ‌جمهور روحانی با اشاره به این که حضور مردم در صحنه و نقد و اعلام نظر نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است، افزود:

الان همه مردم همراه خودشان یک رسانه دارند و می‌توانند به راحتی نظر خود را بگویند، نقد، تشویق و ترغیب کنند و با همین فضای مجازی‌ که دولت به مردم هدیه کرد می‌توانند با موبایل هوشمند به راحتی با همدیگر و دنیا در تماس داشته باشند و بسیاری از اطلاعات را آنلاین در اختیار دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تو چی میگی مترسک

  2. اونوقت الگو فداکاری رو پتروس معرفی میکنن.

  3. یا خدا!کدوم فضای مجازی!
    شما که هم فضای واقعی و هم فضای مجازی همه رو فیلتر کردین
    نقد بکنیم!نقد کنیم اشوبگر و اغتشاشگر معرفی میشیم
    غلط بکنیم نقد کنیم
    دولت و ملت همه خوبن و جای نقد و انتقادی باقی نگذاشتی چون مشکل اقتصادی حل شده چون موبایل و لپ تاپ از وقتی که ریس جمهور شدی بیشتر از قبل ارزون شده و به خاطر همین همه دارن از فضای مجازی با اینترنت عالی و قیمت عالی نهایت لذت میبرن!
    نقد بکنیم باز جناب روحانی از اون حرفا زدی چیرو نقد کنیم دلبندم تو رو و امثال تو رو به عدالت خدا میسپارم