دانلود از یوتوب - Youtube

قابلیت اضافه کردن دستگاه دوم برای دانلود از یوتوب در آینده اضافه خواهد شد

با تنظیمات جدید برای دانلود از یوتوب – Youtube در نسخه‌های بعدی این برنامه می‌توانید یک گوشی دیگر را هم به لیست دستگاه‌های با قابلیت دانلود خود اضافه کنید.

دانلود کردن از برنامه مخصوص اشتراک‌گذاری فایل‌های ویدئویی یا همان Youtube امری است که از خیلی وقت پیش تاکنون به روش‌ها و متودهای مختلفی توسط کاربران انجام میشده و عملا چیز جدیدی نیست؛ با این وجود مدتی است که قابلیت جدیدی به این برنامه اضافه شده که با خرید اکانت Premium به کاربران اجازه دانلود راحت ویدیوهای مورد نظر را می‌دهد.

با این حال، نکته قابل توجه اینجاست که در سال 2018 نام تنظیمات خاصی در کاوش فایل‌های نسخه بتا این برنامه پیدا شده بود که به اضافه کردن قابلیتی برای داشتن دو دستگاه برای دانلود ویدیوها اشاره می‌کرد. به هر حال چنان که به نظر می‌رسد، این تنظیمات تا به امروز هرگز به یوتوب اضافه نشده، اما اخیرا در نسخه بتا 15.50.32 این برنامه مجددا تنظیمات مشابهی با عنوان Cross device offline settings توسط کاربران دارای اشتراک Premium مشاهده شده است.

قابلیت دانلود از یوتوب با چند دستگاه

دانلود از یوتوب - Youtube

این قابلیت درواقع به شما اجازه می‌دهد تا ویژگی دانلود برخی ویدیوها به صورت آفلاین را برای یکی دیگر از دستگاه‌های خود مانند تلویزیون اندروید و یا تبلت و لپ تاپ نیز مورد استفاده قرار دهید. همچنین اگر روی گزینه Cross device offline settings کلیک کنید، یک منو جدید نمایان می‌شود که در آن می‌توانید نام دستگاه دوم خود را اضافه کرده و سپس قابلیت را برای آن فعال کنید.

به هر حال دقت کنید که برای دسترسی به این ویژگی، حتما باید از اعضای Premium شبکه استریم یوتوب باشید که به قیمت حدود ماهیانه 11 دلار قابل خرید خواهد بود. داشتن اکانت Premium به علاوه داشتن ویژگی دانلود و تماشای ویدیوها به صورت آفلاین، تبلیغات حاضر در برنامه را نیز برای شما حذف خواهد کرد تا کلیپ مورد نظر خود را بدون وقفه تماشا کنید. البته دقت کنید که اگر قصد ارتقا حساب کاربری خود را دارید، بهتر است پیش از آن از نسخه Trial که به مدت یک ماه به صورت رایگان تمامی این ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید و در صورت رضایت، سپس اقدام به خرید در ماه‌های بعد کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*