انتشار اندروید ۱۱ برای گوشی های سامسونگ

این گوشی های سامسونگ اندروید ۱۱ را دریافت کرده‌اند

اگر صاحب گوشی های سامسونگ باشید احتمالاً کنکجاو هستید بدانید که تاکنون کدام مدل‌ها موفق به دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۱ شده‌اند؟ در ادامه فهرست این گوشی‌ها را مشاهده کنید.

معمولاً شرکت‌های گوشی‌ساز اندرویدی نسخه‌های جدید اندروید را برای گوشی‌های قدیمی خودشان منتشر نمی‌کنند. اما سامسونگ هر سال در این زمینه بهتر از سال گذشته می‌شود. آغاز انتشار اندروید ۱۱ برای گوشی های سامسونگ از اوایل ماه دسامبر آغاز شده و همچنین ادامه دارد. اما شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که کدام مدل از اسمارت فون‌های سامسونگ تاکنون موفق به دریافت اندروید ۱۱ شده‌اند.

به‌روزرسانی نرم افزاری جدید سامسونگ هر قابلیتی که Android 11 گوگل دارد را ارائه می‌کند. این شامل بهبود نوتیفیکیشن‌ها، پیام‌های حبابی و بسیاری دیگر از ویژگی‌های جدید می‌شود. هرچند ما افسوس می‌خوریم که چرا سامسونگ منوی شرتکات توانمند گوگل برای کنترل دستگاه‌های هوشمند خانگی را از این به‌روزرسانی حذف کرده است.

انتشار اندروید ۱۱ برای گوشی های سامسونگ

سامسونگ روی اندروید ۱۱، رابط کاربری One UI 3.0 اختصاصی خودش را قرار داده است که شامل ویژگی‌های انحصاری می‌شود و طی چند سال اخیر توانسته به خوبی رضایت کاربران را جلب کند. بازطراحی ظاهری این پلتفرم همچنان ادامه دارد و سامسونگ دائم در تلاش برای بهبود آن است.

اما کدام یک از گوشی های سامسونگ اندروید ۱۱ را دریافت می‌کنند؟ سامسونگ تأیید کرده است که این به‌روزرسانی را برای بسیاری از گوشی‌های سری Galaxy S، Note،‌ Z و A منتشر خواهد کرد، اما زمان دریافت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. در حال حاضر گوشی‌های زیر موفق به دریافت این به‌روزرسانی شده‌اند:

  • خانواده Galaxy S20: سامسونگ از ۲ دسامبر (۱۲ آذر) به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را برای نسخه‌های آنلاک شده سری گلکسی اس ۲۰ منتشر کرد.
  • خانواده Galaxy Note 20: حدود ۱۴ دسامبر (۲۴ آذر) بود که سامسونگ آپدیت اندروید ۱۱ را برای نسخه‌های آنلاک شده سری گلکسی نوت ۲۰ منتشر کرد.
  • گوشی Galaxy S20 FE: کاربران گوشی گلکسی اس ۲۰ اف ای در برخی کشورها از ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۱ روی گوشی خود شده‌اند.
  • گوشی Galaxy Z Flip 5G: سامسونگ نشان داده بود که با تأخیر گوشی‌های تاشو خودش را به‌روزرسانی می‌کند. اما گلکسی زد فلیپ 5G این قانون را شکست. از ۲۱ دسامبر (۱ دی) کاربران این گوشی در کشورهای مختلف آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت کرده‌اند.
  • گوشی Galaxy S10 Lite: هنوز گوشی‌های بالارده سری گلکسی اس ۱۰ موفق به دریافت اندروید ۱۱ نشده‌اند، نسخه لایت این خانواده، گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت این به‌روزرسانی را از ۲۲ دسامبر (۲ دی) در برخی کشورها دریافت کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*