Xiaomi Mi 11

رم شیائومی می ۱۱ می‌تواند به سرعت 6400 مگابیت بر ثانیه برسد

شیائومی، رسماً اعلام کرد که رم شیائومی می ۱۱ که پرچمدار آینده‌ی این شرکت است از نوع LPDDR5 خواهد بود و سرعت آن می‌تواند تا ۶۴۰۰ مگابیت در ثانیه برسد.

غول فناوری چینی در حال برنامه ریزی برای معرفی گوشی هوشمند شیائومی می ۱۱ ـ Xiaomi Mi 11 در 28 دسامبر 2020 است. هم‌اکنون، ثبت نام  پیش خرید برای این پرچمدار آغاز شده و ظاهرا این شرکت در حال افزایش تولید و موجودی این گوشی به یک میلیون دستگاه است.

شیائومی تأیید کرد که Mi 11 از جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام یعنی اسنپدراگون  888 SoC بهره خواهد برد و رم این پرچمدار نیز از نوع است LPDDR5 خواهد بود می‌تواند به سرعت 6400 مگابیت بر ثانیه برسد.

Xiaomi Mi 11

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ماژول دوربین سه گانه دایره‌ای شکل در پشت گوشی اشاره کرد. بعلاوه، انتظار می رود که صفحه نمایش این پرچمدار ۶.۶۷ اینچی و از نوع آمولد و رزولوشن QHD باشد. سرعت تازه‌سازی نیز ۱۲۰ هرتز و حداکثر رم آن هم ۱۲ گیگابایت خواهد بود. دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی، رابط کاربری  MIUI 12 مبتنی بر سیستم عامل Android 11 و باتری 4780 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 50 وات از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است.

شیائومی در پست جدیدی در وب سایت چینی ویبو ، یک تصویر تبلیغاتی را به اشتراک گذاشت که در آن نموداری از نسل‌های مختلف حافظه‌ی رم را به نمایش می‌گذارد.

این نمودار علاوه بر این که تغییرات سرعت حافظه‌ی رم را  نسبت به نسل قبل نشان می‌دهد، سرعت رم‌های LPDDR5 را که در سایر گوشی‌های هوشمند پرچمدار نسل فعلی نیز یافت می‌شوند، مورد مقایسه قرار داده است. شیائومی تاکید دارد که رم  LPDDR5 جدیدی که در گوشی می ۱۱ – Mi 11 قرار می‌گیرد، در مقایسه با رم نسل گذشته ۱۱۶ درصد سریعتر خواهد بود.

نظر شما در باره تلفن هوشمند جدید شیائومی چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند به راحتی از پس برنامه‌ها و بازی‌های شما برآید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*