سرویس خرید شارژ

بررسی سرویس خرید شارژ در اپلیکیشن آپ و مزایای آن + آموزش استفاده

سرویس خرید شارژ یکی از خدمات ارائه شده در سوپر اپلیکیشن آپ است. در ادامه، مزایای این سرویس در برنامه آپ (آسان پرداخت) را بررسی می‌کنیم و نحوه استفاده از آن را آموزش می‌دهیم.

یکی از دغدغه‌هایی که مشترکان سیم کارت های اعتباری در اپراتورهای تلفن همراه دارند، شارژ کردن خط اعتباری‌شان است. بسیاری از مواقع این مشترکان قصد دارند از اینترنت خط‌شان استفاده کنند، به کسی پیامک بزنند یا تماس بگیرند، اما متوجه می‌شوند که شارژ سیم کارتشان تمام شده است. شاید یکی از دم دست‌ترین راه‌ها برای خرید شارژ سیم کارت اعتباری، مراجعه به نزدیک‌ترین مغازه است، اما خیلی وقت‌ها می‌شود در مکانی هستید که به مغازه‌ها دسترسی ندارید یا در منزل هستید و حوصله بیرون رفتن از خانه خود را ندارید.

به همین دلیل خرید شارژهای کاغذی از سوپرمارکت‌ها یا حتی از دستگاه‌های خودپرداز خیلی وقت است که منسوخ شده و مشترکان به خرید آنلاین شارژ برای سیم کارت های اعتباری خود روی آورده‌اند. خرید شارژ آنلاین باعث صرفه‌جویی در هزینه و وقت شما می‌شود و پیش نیازهای آن فقط امکان اتصال به اینترنت و داشتن اطلاعات یک کارت بانکی است.

معرفی سوپر اپلیکیشن آپ

اما ما در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین، آسان‌ترین و سریع‌ترین راه‌های خرید شارژ سیم کارت اعتباری را معرفی و بررسی کنیم و در ادامه نحوه استفاده از آن را آموزش دهیم. با اطمینان می‌گوییم که بهترین روش در خرید شارژ، استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت است. در این دسته از اپلیکیشن‌ها شما می‌توانید شارژ و بسته‌های متنوع را برای اپراتورهای مختلف، با حفظ امنیت و به سرعت و آسانی بخرید.

سرویس خرید شارژ

حتما شما هم نام برنامه آپ یا آسان پرداخت را شنیده‌اید. سوپراپلیکیشن آپ در گروه اپلیکیشن‌های پرداخت و مالی و پیشبرد کارهای بانکی قرار می‌گیرد و یکی از سوپراپلیکیشن‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی در ایران محسوب می‌شود. آپ یکی از محبوب‌ترین و پرنصب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی و یکی از 12 شرکت PSP دارای مجوز شاپرک است. با برنامه آپ می‌توانید به خدمات مختلف دسترسی داشته باشید و کارهای روزانه خود را از طریق آن انجام دهید. آسان پرداخت، یک مرکز پشتیبانی مشتریان قوی دارد و در حال حاضر بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی از اپلیکیشن آن استفاده می‌کنند.

برای دانلود اپلیکیشن آپ از طریق لینک زیر اقدام کنید:

لینک دانلود اپلیکیشن آپ از گوگل پلی استور

سرویس خرید شارژ در اپلیکیشن آپ و مزایای آن

همانطور که گفتیم، خدمات بسیار متنوع و پرتعدادی در برنامه آپ وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید کارهای روزانه خود را پیش ببرید. یکی از این خدمات، سرویس خرید شارژ است. با سرویس خرید شارژ مستقیم سیم کارت در اپلیکیشن آپ می‌توانید به سادگی و به صورت مستقیم هر خط اعتباری (چه متعلق به خود و چه برای دوستان) را شارژ کنید. در این روش مستقیم، شماره سیم کارت وارد شده همراه اول، ایرانسل یا رایتل، بدون نیاز به وارد کردن رمز و به صورت آنی شارژ می‌شود.

سرویس خرید شارژ

شما با استفاده از سرویس خرید شارژ مستقیم آپ می‌توانید در چند گام و در عرض چند ثانیه برای سیم کارت خود یا دوستان و خانواده‌تان شارژ بخرید. فقط کافی است شماره سیم کارت اعتباری را وارد کرده و پس از مشخص کردن مبلغ دلخواه، اطلاعات کارت بانکی‌تان را وارد کنید. باز هم تاکید می‌کنیم، فرقی نمی‌کند سیم کارت مورد نظر متعلق به خودتان باشد یا شخص دیگر. همچنین برای سیم کارت همه اپراتورهای داخلی می‌توانید بدون هیچ مشکلی شارژ بخرید.

در سرویس خرید شارژ در سوپر اپلیکیشن آپ شما امکان خرید شارژ مستقیم و شارژ رمزدار (پین شارژ) برای اپراتورهای مختلف و همچنین امکان خرید شارژ شگفت انگیز برای اپراتور ایرانسل را خواهید داشت. در روش شارژ رمزدار، پس از خرید یک کد 16 رقمی دریافت می‌کنید و سپس باید با شماره‌گیری کد دستوری مخصوص هر اپراتور، سیم کارت اعتباری خود را شارژ کنید. در روش شارژ شگفت‌انگیز برای اپراتور ایرانسل نیز می‌توانید شارژی بیشتر از مبلغ روی کارت شارژ دریافت کنید، اما به این شرط که این مبلغ را طی مدت زمانی معینی به اتمام برسانید و پس از این مدت شارژ سیم کارت شما تمام می‌شود.

آموزش خرید شارژ از برنامه آپ

1. در مرحله اول پس از وارد شدن به اپلیکشن آپ، گزینه خرید شارژ را در بالا سمت چپ صفحه انتخاب کنید.

سرویس خرید شارژ

2. در مرحله دوم باید شماره تلفن همراه خود یا هر شخص دیگری را وارد کنید. توجه داشته باشید که برای وارد کردن شماره تلفن همراه باید 0 اول کد را بزنید. همچنین می‌توانید از آیکون کناری بخش وارد کردن شماره، به دفترچه تلفن گوشی خود مراجعه کرده و شماره مورد نظر را از دفترچه تلفن انتخاب کنید. همانطور که در این بخش مشاهده می‌کنید، همه اپراتورها شامل همراه اول، ایرانسل، رایتل، آذرتل و تالیا برای خرید شارژ سیم کارت اعتباری پشتیبانی می‌شوند. پس از وارد کردن شماره، گزینه استعلام محصولات را لمس کنید.

سرویس خرید شارژ

3. در این مرحله دو گزینه بالای صفحه وجود دارد. می‌توانید شارژ مستقیم را انتخاب کنید یا از گزینه خرید رمز استفاده کنید. در بالای مطلب تفاوت این دو گزینه را توضیح داده بودیم. سپس مبلغ شارژ را انتخاب کنید. گزینه‌های شارژ 1 هزار تومان، 2 هزار تومان، 5 هزار تومان، 10 هزار تومان و 20 هزار تومان در اینجا موجود است، اما اگر مبلغ دیگری غیر از این موارد را در نظر دارید می‌توانید به صورت دستی مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که مبالغ به صورت ریالی درج شده است و اگر می‌خواهید به صورت دستی مبلغ مورد نظرتان را وارد کنید هم باید به صورت ریالی بنویسید.

البته به این نکته باید اشاره کنیم که بسیاری از بانک‌ها مبالغ زیر 5 هزار تومان و حتی در مواردی مبالغ زیر 10 هزار تومان را بسته‌اند و اگر در هنگام خرید شارژ با پیغام عدم خرید و خطا روبه‌رو شدید، این مشکل به بانک مرجع مربوط می‌شود و ارتباطی به برنامه آپ ندارد. برای حل این مشکل می‌توانید از شارژ کیف پول آپ استفاده کنید و با استفاده از کیف پول آپ می‌توانید به سرعت حتی به مبلغ 1 یا 2 هزار تومان شارژ بخرید.

سرویس خرید شارژ

4. در این مرحله، نوع شارژ خریداری شده، شماره موبایلی که می‌خواهید برای آن شارژ بخرید و مبلغ مورد نظرتان را مشاهده می‌کنید تا از صحت اطلاعات مطمئن شوید. در پایین این اطلاعات، روش پرداخت خود را از بین کارت بانکی یا کیف پول آپ انتخاب کنید. سپس در پایین صفحه اطلاعات بانکی شامل شماره کارت، رمز دوم (با لمس گزینه رمز پویا، این رمز به شماره شما ارسال می‌شود)، CVV2 و تاریخ انقضای کارت بانکی‌تان را وارد کنید. می‌توانید شماره کارت مورد نظر را با لمس محل ورود شماره کارت، از لیست کارت‌های پرکاربرد انتخاب نمایید. همچنین در صورت پرداخت با کیف پول آپ، خیلی سریع‌تر و آسان‌تر مراحل خرید شارژ را انجام خواهید داد و علاوه بر آن، دو برابر امتیاز می‌گیرید. گفتنی است این سرویس از تمام کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با شماره کارت هر بانک عضو شبکه شتابی، مراحل خرید شارژ را انجام دهید.

سرویس خرید شارژ

5. مراحل خرید شارژ از اپلیکیشن آپ انجام شده و در نهایت نتیجه تراکنش به شما نمایش داده می‌شود.

6. با استفاده از گزینه تکرار تراکنش که در قسمت پایینی صفحه اصلی برنامه آپ قرار دارد می‌توانید خیلی سریع و آسان فرایند خرید شارژ قبلی را تکرار کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*