نسخه چینی گلکسی اس ۲۱

نسخه چینی گلکسی اس ۲۱ همراه شارژر عرضه می‌شود

شواهد نشان می‌دهد نسخه چینی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ – Samsung Galaxy S21 همراه یک شارژر عرضه می‌شود. البته جعبه دو نسخه پلاس و اولترا همچنان فاقد شارژر است.

سامسونگ چند روز پیش از گوشی های خانواده Galaxy S21 خود رونمایی کرد. در اکثر بازارها قرار است سه عضو این خانواده بدون آداپتور شارژ و هدفون‌های AKG عرضه شوند. ولی ظاهراً در برخی بازارها سامسونگ یک آداپتور شارژ را هم داخل جعبه گوشی‌هایش می‌گذارد. سامسونگ دو روز دیگر، ۱۸ ژانویه میزبان یک رویداد خبری در چین است که در آن قیمت گوشی‌های جدیدش برای بازار این کشور را اعلام می‌کند.

اما امروز کاربران چینی از بخش امور مشترکین سامسونگ در مورد حضور شارژر داخل جعبه نسخه چینی گلکسی اس ۲۱ سوال پرسیده بودند و سامسونگ رسماً تأیید کرده است که این شارژر داخل جعبه گوشی‌هایی که در این بازار به فروش می‌رسند حضور خواهد داشت. البته هنوز جای سوال دارد که آیا این شارژر داخل جعبه دو مدل پلاس و اولترا S21 نیز حضور دارد یا فقط مختص به نسخه ارزان قیمت‌تر است؟ به نظر می‌رسد در کنفرانس دو روز آینده سامسونگ این مورد نیز مشخص خواهد شد.

سامسونگ تمام تلاش خودش را می‌کند که تمام اعضای سری Galaxy S21 را بدون شارژر به بازار چین بفرستد. پیشتر تأییدیه 3C چین اجازه عرضه این گوشی‌ها بدون وجود یک شارژر در داخل جعبه را نمی‌داد. اما چند روز مجدداً گوشی‌های این خانواده تأییدیه تازه‌ای را از 3C دریافت کردند که در آن اجازه حذف شارژر از داخل جعبه به سامسونگ داده شده است. بنابراین در حالی که نسخه اصلی سری اس ۲۱ با شارژر عرضه می‌شود، دو مدل پلاس و اولترا همانند سایر بازارها، در بازار چین هم بدون شارژر عرضه خواهند شد. این قضیه در مورد نسخه هنگ کنگی گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ نیز صدق می‌کند.

بیشتر بخوانید:

شارژر سامسونگ گلکسی اس ۲۱ تنها ۲۰ دلار قیمت دارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*