گوشی اوپو رینو 5 4G

گوشی اوپو رینو 5 4G در راه است + مشخصات و ویدیوی لو رفته

پس از معرفی Oppo Reno5 Pro+ 5G تصور می‌شد که اعضای این خانواده تکمیل شده‌اند؛ اما حالا می‌دانیم که گوشی اوپو رینو 5 4G هم در راه ورود به بازارهای جهانی است.

ویدیویی از گوشی اوپو رینو5 4G در یک کانال یوتیوبی منتشر شده که گردانندگان آن، اهل کشور اندونزی هستند. در این ویدیو می‌توانیم مولفه‌های طراحی دستگاه را ببینیم. همزمان، یک منبع دیگر مشخصات فنی آن را نیز فاش کرده است.

بر این اساس، مدل 4G اوپو رینو 5 از تراشه اسنپدراگون 720G قدرت می‌گیرد و یک پنل آمولد 6.4 اینچی دارد. وضوح فول اچ‌دی پلاس، نرخ ریفرش 90 هرتز و حسگر اثر انگشت داخلی، ویژگی‌های این صفحه نمایش هستند.

مشخصات اپتیک گوشی، شامل دوربین چهارگانه 2+2+8+64 مگاپیکسلی در پشت (به ترتیب اصلی، عریض، ماکرو، عمق‌سنج) و دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی در حفره‌ی نمایشگر می‌شود. رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 4310 میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ 50 وات، دیگر مشخصات سخت افزاری دستگاه محسوب می‌شوند.

گوشی جدید اوپو با کالر او اس 11.1 مبتنی بر اندروید 11 کار خواهد کرد و در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهد شد. البته هنوز تاریخ معرفی رسمی آن مشخص نیست.

ویدیوی هندزآن گوشی اوپو رینو 5 4G

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*