صفحه نمایش گلکسی زد فولد 3

افشای جزئیاتی از صفحه نمایش گلکسی زد فولد 3 ، زد فلیپ3 و زد فلیپ لایت سامسونگ

اطلاعاتی از گوشی های منعطف 2021 سامسونگ به بیرون درز کرد. بر این اساس، صفحه نمایش گلکسی زد فولد 3 – Galaxy Z Fold 3 کوچک‌تر از مدل قبلی؛ اما گلکسی زد فلیپ 3 کمی بزرگ‌تر خواهد بود.

راس یانگ، در افشاگری تازه‌ی خود مدعی شد که صفحه نمایش داخلی گلکسی زد فولد 3 سایز 7.55 اینچی خواهد داشت. او نمایشگر کاور دستگاه را نیز 6.21 اینچی توصیف کرد. این در حالی است که سایز پنل اصلی گلکسی زد فولد 2 به 7.59 اینچ می‌رسید و نمایشگر کاور آن، 6.23 اینچی بود.

به عقیده‌ی یانگ، دلیل این کاهش اندازه می‌تواند ایجاد فضایی در بدنه دستگاه برای میزبانی از قلم S Pen باشد؛ کمااینکه پتنت‌های اخیر از قصد سامسونگ برای اضافه کردن استایلوس به گوشی های منعطف خبر می‌دادند. او همچنین وضوح صفحه نمایش اصلی را 2208 در 1768 پیکسل (تراکم 375 پیکسل در هر اینچ) و نسبت تصویر آن را  5 به 4 عنوان کرده است.

ساسمونگ گلکسی زد فولد 2

اگر چنین شود، سامسونگ گلکسی زد فولد 3 نخستین گوشی منعطف با صفحه نمایش مقاوم UTG (گلس فوق باریک) خواهد بود که از استایلوس پشتیبانی می‌کند. هم‌اکنون دستگاه منعطف لنوو با نام ThinkPad X1 Fold هم قلم دیجیتال دارد؛ ولی نمایشگر آن از نوع CPI (پلی‌ایمید بی‌رنگ) است.

حتی انتظار می‌رود UTG بهبودیافته‌ی Z Fold 3 با دوربین زیر نمایشگر همراه شود. یانگ از احتمال تولید گلکسی W22 نیز سخن گفته است که می‌تواند مدلی اولترا برای گلکسی زد فولد 3 باشد.

اما به مدل‌های ارزان‌تر گلکسی زد فلیپ 3 و زد فلیپ لایت بپردازیم که ظاهرا هر دو دستگاه، صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچی خواهند داشت. این یعنی 0.03 اینچ بزرگ‌تر از نسل قبل! برای Z Flip 3 پنل LTPO با نرخ ریفرش 120 هرتز هم پیش‌بینی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*