اتومبیل اپل

تحلیلگران می‌گویند اتومبیل اپل سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود

تحلیلگران نزدیک به اپل معتقدند زودترین زمانی که می‌توانیم با اتومبیل اپل ملاقات کنیم سال ۲۰۲۵ است و شاید معرفی آن تا ۲۰۲۸ طول بکشد.

اخیراً شایعاتی را در مورد عرضه اتومبیل اپل در سال ۲۰۲۴ شنیده‌ایم. با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۱، این یعنی ۳ سال دیگر توسعه یک اتومبیل خودران الکتریکی ساخت اپل طول خواهد کشید. «۲۰۲۴» به عنوان سال عرضه این خودرو توسط بسیاری از رسانه‌ها تأیید شده است، اما مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد شرکت اپل معتقد است که این توسعه کمی بیشتر طول خواهد کشید.

بیشتر بخوانید:

اپل همچنان به گسترش تیم توسعه اتومبیل خودران خود ادامه می‌دهد

در گزارشی که iMore آن را منتشر کرده، عنوان شده که مینگ چی کو معتقد است زودترین زمانی که می‌توانیم با خودرو اپل ملاقات کنیم، سال ۲۰۲۵ است. این یعنی حداقل تا ۴ سال دیگر توسعه نخستین وسیله نقلیه شرکت اپل طول خواهد کشید. به اعتقاد کو، سال ۲۰۲۴ برای پایان توسعه این اتومبیل خیلی خوشبینانه است و هنوز نمی‌توان با اطمینان در این مورد صحبت کرد. حتی اگر شرایط برای سریع جلو رفتن کارها هموار نباشد، ممکن است معرفی این خودرو تا سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ طول بکشد. گرچه این مدت طولانی است، اما به خاطر داشته باشید که اپل هیچ تجربه‌ای در زمینه تولید وسایل نقلیه نداشته است و قابل درک است که مدت زمان زیادی برای تولید یک آن نیاز دارد.

اپل تا آن زمان فرصت کافی را برای توسعه و ساخت یک وسیله نقلیه خواهد داشت. این گزارش توسط ۲ فرد نزدیک به اپل که نمی‌خواهند نامشان فاش شود، مخابره شده است. زیرا این برنامه اپل عمومی نیست. هدف اپل ساخت یک وسیله نقلیه شخصی و رساندن آن به تولید انبوه برای رقابت با تاکسی‌های رباتیک ساخت Waymo تحت مالکیت کمپانی آلفابت است تا مسافران بدون راننده بتوانند از آن استفاده کنند.

اپل مدتی است که به استخدام مهندسان باتجربه صنعت اتومبیل و هوش مصنوعی می‌پردازد تا بتواند همچون گوشی‌های هوشمند، تحولی بزرگ را در صنعت خودرو به وجود آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*