واکسن ایرانی کرونا

آزمایش انسانی واکسن ایرانی کرونا با نام کووایران آغاز شد

امروز 9 دی 99 آزمایش انسانی واکسن ایرانی کرونا با تزریق به 3 داوطلب آغاز شد. واکسن کرونا ایرانی با نام کووایران در فاز نخست قرار است به 56 نفر تزریق شود.

امروز سه شنبه 9 دی 99 نخستین فاز آزمایش انسانی واکسن ایرانی کرونا آغاز شد. در مراسم رونمایی از واکسن کرونا ایرانی با نام کووایران، این واکسن بومی به سه داوطلب از جمله طیبه مخبر، دختر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و حمیدرضا خلیلی، مدیرعامل یکی از شرکت‌های وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تزریق شد. طبق گفته عضو کمیته علمی مقابله با ویروس کرونا در فاز نخست قرار است این واکسن داخلی به 56 نفر تزریق شود.

واکسن ایرانی کرونا

معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خصوص اطمینان به واکسن بومی کووایران عنوان کرد:

اطمینان دارم که اتفاقی نمی‌افتد زیرا ما در واکسن سازی سابقه طولانی در کشور داریم؛ این تکنولوژی امنی است و جای نگرانی ندارد. ان شاالله این مراحل طی شود و مردم بتوانند به زندگی عادی شان برگردند. برگشت مردم به زندگی عادی آرزوی همه ما است.

جزئیات آزمایش انسانی واکسن ایرانی کرونا

واکسن ایرانی کرونا

دکتر مینو محرز، عضو کمیته علمی مقابله با ویروس کرونا در خصوص شروع آزمایش بالینی واکسن بومی کرونا با نام کووایران عنوان کرد:

امروز شروع فاز انسانی واکسن ایرانی کرونا بود. اولین تزریق انجام شد. مطمئن هستم که همه چیز خوب پیش می‌رود. من بسیار امیدوار هستم به این واکسن و امیدواریم که به زودی برای همه مردم آن را داشته باشیم و از شر این ویروس کرونا خلاص شویم. در مجموع ۵۶ نفر برای دوره اول تزریق واکسن دارند. امروز ۳ نفر و بقیه نیز به مرور تزریق را انجام خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. از اونجایی که مسئولین کشور ما از واردات واکسن جلوگیری کردن امیدوارم حداقل این واکسن جواب بده و مردم کمتر اذیت بشن

  2. چرا هنگام تزریق واکسن به اون خانومه هنوز لباس تنش از روی لباس واکسن را تزریق می‌کنند