گوشی موتورولا کاپری پلاس

گوشی موتورولا کاپری پلاس با تراشه اسنپدراگون 662 در گیک بنچ دیده شد

گوشی های موتورولا کاپری پلاس – Motorola Capri Plus و موتورولا کاپری در وبسایت گیک بنچ دیده شدند و برخی مشخصات و ویژگی‌های آنها افشا شده است.

به تازگی یک گوشی با کد لنوو XT2129-3 با مشخصات کلیدی آن در وبسایت گیک بنچ مشاهده شد. این گوشی هوشمند در تست تک هسته‌ای امتیاز 306 و در آزمایش چند هسته‌ای امتیاز 1258 را کسب می‌کند. اگرچه هنوز نام Lenovo XT2129-3 ناشناخته است، اما اخیرا یک گوشی هوشمند با تقریبا همان مدل یعنی موتورولا XT2127-1 و XT2127-2 در این وبسایت دیده شده است. این شماره مدل ممکن است مربوط به گوشی موتورولا Capri باشد. بنابراین Lenovo XT2129-3 که به تازگی در GeekBench مشاهده شده است نیز احتمالا مربوط به گوشی موتورولا کاپری پلاس – Motorola Capri Plus است.

طبق لیست گیک بنچ، گوشی با شماره مدل Lenovo XT2129-3 یا همان موتورولا کاپری پلاس احتمالی به تراشه کوالکام اسنپدراگون 662 و پردازشگر گرافیکی آدرنو 610 مجهز شده است. این گوشی هوشمند دارای 4 گیگابایت رم بود و از سیستم عامل اندروید 11 بهره می‌برد. بنابراین باید این گوشی را یک گوشی اندوریدی سطح پایین بدانیم. پیش از این نیز اطلاعاتی از این گوشی افشا شده بود و در تصویر زیر می‌توانید برخی مشخصات و ویژگی‌های آن را مشاهده کنیم:

گوشی موتورولا کاپری پلاس

مشخصات احتمالی گوشی موتورولا کاپری پلاس

موتورولا Capri Plus دارای نمایشگر 90 هرتزی با رزولوشن اچ دی پلاس است. همانطور که در بالا اشاره کردیم این گوشی توسط چیپست اسنپدراگون 662 و پردازشگر گرافیکی آدرنو 610 تغذیه می‌شود و گزینه‌های رم و حافظه 4/64 و 6/128 گیگابایت برای آن عرضه خواهد شد. این گوشی از دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض یا اولترا واید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی برخوردار است. برای دوربین سلفی نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی در جلو قرار گرفته است و سیستم عامل اندروید 11 روی گوشی اجرا می‌شود.

مشخصات احتمالی موتورولا کاپری

گوشی موتورولا کاپری نیز با شماره مدل XT2127-1 / XT2127-2 اخیرا گواهینامه FCC را دریافت کرده است. این گوشی به نمایشگری با وضوح اچ دی پلاس و یک ناچ قطره‌ای در بالا مجهز شده و از تراشه اسنپدراگون 460 و GPU آدرنو 410 بهره می‌برد. موتورولا Capri نیز در پشت دوربین چهارگانه دارد که شامل حسگرهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی هوشمند پایین رده ممکن است با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و همچنین باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی همراه باشد.

از آنجا که این دو گوشی جدید در وبسایت‌های معتبر بنچمارک و گواهینامه ظاهر شده‌اند، باید معرفی و عرضه آنها را نزدیک بدانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظرم سخت‌افزاری این محصول بسیار ضعیفه و ای کاش مانند محصولات شامی از اسنپ دراگون ۷۲۰ استفاده می‌کرد