لوازم جانبی مگ سیف Belkin

معرفی لوازم جانبی مگ سیف Belkin برای آیفون ۱۲

لوازم جانبی مگ سیف Belkin برای آیفون ۱۲ معرفی شدند. این لوازم شامل یک شارژر بی‌سیم، یک محافظ نمایشگر و یک نگهدارنده گوشی مخصوص خودرو است.

به دنبال معرفی جدیدترین قابلیت نوآورانه روی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ اپل به نام MagSafe، شرکت Belkin نیز از لوازم جانبی مگ سیف خود برای این خانواده شامل یک شارژر بی‌سیم با توان ۱۵ وات سازگار با سیستم جدید MagSafe اپل، یک محافظ صفحه شیشه‌ای مستحکم برای محافظت هر چه بیشتر از پنل گوشی و یک گیره مخصوص اتومبیل برای استفاده از آیفون ۱۲ بدون لمس راننده رونمایی کرده است.

استیون مالونی، نایب رئیس و مدیر محصول شرکت بلکین درباره این محصولات می‌گوید:

کار کردن در کنار اپل به ما اجازه داد لوازم جانبی طراحی کنیم که ایده‌آل مشتریانمان است. ما از ارتباط مشتریان با فناوری و تجربیاتی که دوست دارند بسیار خوشحال خواهیم شد و این لوازم جانبی جدید را برای کاربران آیفون معرفی کرده‌ایم.

شارژر بی‌سیم Boost Charge Pro MagSafe 3-in-1

لوازم جانبی مگ سیف Belkin

شارژر بی‌سیم Boost Charge Pro MagSafe 3-in-1 طراحی شده تا توان شارژ بی‌سیم فوق سریع و راحت ۱۵ وات را ارائه کند و با مگ سیف سازگار باشد. مگ سیف، مجموعه‌ای از آهنرباها در حوالی سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم پشت قاب آیفون ۱۲ است که به لوازم جانبی و راهکارهای شارژ بی‌سیم اجازه قرارگیری دقیق شارژر در مکان صحیح را می‌دهد.

این شارژر همچنین می‌تواند ایرپادز پرو و ایرپادز معمولی را با استفاده از یک کیس شارژ بی‌سیم، با توان ۵ وات شارژ کند و در کنار این‌ها یک ماژول برای شارژ بی‌سیم اپل واچ را نیز ارائه کند. این گجت جذاب می‌تواند به دو صورت افقی و عمودی دیوایس شما را شارژ کند و با قاب‌های مگ سیفی که حداکثر ۳ میلی‌متر ضخامت دارند هم سازگار است. قیمت این دیوایس ۱۴۹.۹۹ دلار اعلام شده است.

نگهدارنده گوشی MagSafe Car Vent Mount Pro برای خودرو

لوازم جانبی مگ سیف Belkin

نگهدارنده گوشی MagSafe Car Vent Mount Pro یکی از سودمندترین لوازم جانبی مگ سیف Belkin است که به شما امکان آن را می‌دهد آیفون ۱۲ خود را در اتومبیل روی آن قرار دهید و در حالی که گوشی شما توسط یک نگهدارنده امن و زیبا مهار شده است، تجربه رانندگی بهتری را به دست بیاورید. ماژول‌های قدرتمند آهنربایی از مگ سیف برای نگهداری گوشی شما در حالت افقی یا عمودی استفاده می‌کنند. این دیوایس اجازه نمی‌دهد کابل‌ها نامنظم در هوا آویزان باشند تا ظاهر داشبورد اتومبیل شما را هم مرتب نگه دارد. گفتنیست که این نگهدارنده مخصوص آیفون ۱۲ با قیمت ۳۹.۹۵ دلار عرضه می‌شود.

محافظ نمایشگر UltraGlass Screen Protector

لوازم جانبی مگ سیف Belkin

گوشی‌های خانواده آیفون ۱۲ اپل از یک لایه محافظ جدید به نام Ceramic Shield روی نمایشگر خود بهره می‌برند که مستحکم‌تر از هر گلس نمایشگر دیگری است و این باعث شده پیشرفت چشمگیری در استحکام آیفون‌ها شکل بگیرد. حال محافظ نمایشگر UltraGlass Screen Protector شرکت بلکین با جنسی از شیشه سرامیکی شفاف (LAS) محافظت از نمایشگر گوشی شما را دو چندان خواهد کرد. استحکام این شیشه توسط یک فرآیند شیمیایی با تبادل دو یون ۲ برابر شیشه حرارت دیده شده و در عین حال که فوق‌العاده باریک است، بهترین عملکرد محافظتی در برابر ضربه و خراش در کلاس خودش را ارائه می‌کند. این محافظ نمایشگر با قیمتی بین ۳۹.۹۵ تا ۴۴.۹۵ دلار بسته به مدل آیفون شما به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا محصولات درجه یک و با کیفیت هستند