همراه اول

از همراه اول برای توجه ویژه به مسئولیت‌ اجتماعی تجلیل شد

همراه اول به عنوان یکی از رهبران اقتصادی کشور که توانست منشور مسئولیت‌پذیری اجتماعی را پیاده‌سازی و اجرایی کند مورد تجلیل قرار گرفت.

عصر روز چهارشنبه 10 دی 99 اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای با رویکرد نقش مدیر حرفه‌ای در توسعه اقتصاد در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا برگزار شد که در این اجلاس مدیران سازمان‌ها، صاحبان برند، تولیدکنندگان و صنعتگران کشور حضور داشتند.

افزایش شهرت سازمان و افزایش اعتماد عمومی، ارتقای اقدامات مدیریت بحران سازمان، بهبود و ارتقای رابطه سازمان با سهامداران خود، افزایش وفاداری صداقت و روحیه کارمندان، ارتقای ایمنی و سلامت کارگران زن و مرد، تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر طبق شناخت بهتر از انتظارات و توقعات جامعه، افزایش اطمینان‌پذیری و عدالت در معاملات از طریق امور سیاسی مسئولانه، رقابت منصفانه و عدم فساد و همچنین کمک به دوام بلندمدت سازمان و توسعه پایدار جزو اهداف مهم این اجلاس محسوب می‌شوند. موضوع مسئولیت‌پذیری اجتماعی در دنیای امروز و شرایط کنونی اقتصاد و همچنین افزایش چالش‌های اقتصادی و کاهش میزان اعتبار و اعتماد در جامعه دارای اهمیت زیادی است.

تجلیل از همراه اول برای توجه به مسئولیت‌ اجتماعی

همراه اول

در این اجلاس از اپراتور همراه اول به عنوان یکی از رهبران اقتصادی کشور که توانست منشور مسئولیت‌پذیری احتماعی را پیاده‌سازی و اجرایی کند با اهدای تندیس و لوح زرین تقدیر و تجلیل شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خود همراه اول به روش‌های مختلف جیب مردم خالی می کنید این شرکت چند وقت پیش امکان غیر فعال کردن طرح مصرف آزاد هم نداشت