پرلایک ترین پست های اینستاگرام

پرلایک ترین پست های اینستاگرام در سال 2020 کدامند؟

خبر درگذشت مارادونا و چادویک بوزمن به پرلایک ترین پست های اینستاگرام در سال 2020 تبدیل شدند. در ادامه سه پست اینستاگرامی با بیشترین لایک را معرفی می‌کنیم.

شیوع گسترده ویروس کرونا در سال 2020 میلادی باعث شد تا مردم سراسر جهان بیش از پیش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی روی بیاورند. اینستاگرام نیز به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اشتراک ویدیو و عکس، روزانه میزبان تعداد زیادی کاربر از سراسر جهان است. از این رو قصد داریم در این مقاله شما را با پرلایک ترین پست های اینستاگرام در سال 2020 آشنا کنیم که هر سه پست به خبر درگذشت مارادونا و خبر درگذشت چادویک بوزمن مربوط می‌شوند.

پرلایک ترین پست های اینستاگرام در سال 2020

1.‌ پست رونالدو با 19.7 میلیون لایک

پرلایک ترین پست های اینستاگرام

پیج اینستاگرامی کریستیانو رونالدو، بازیکن باشگاه فوتبال یوونتوس و تیم ملی پرتغال که دارای 249 میلیون فالوور است در ماه نوامبر پستی را پس از درگذشت ماردونا منتشر کرد که تا به امروز توسط کاربران حدود 19.7 میلیون بار لایک شده است.

2. پست چادویک بوزمن با 19.1 میلیون لایک

پرلایک ترین پست های اینستاگرام

چادویک بوزمن که بسیاری وی را به عنوان بازیگر اصلی فیلم پلنگ سیاه می‌شناسند در ماه آگوست درگذشت و خبر فوت او در حساب کاربری و رسمی وی توسط کاربران حدود 19.1 میلیون بار لایک شد.

3. پست مسی با 16.4 میلیون لایک

پرلایک ترین پست های اینستاگرام

پیج اینستاگرامی مسی، بازیکن باشگاه فوتبال بارسلونا که دارای 174 میلیون فالوور است در ماه نوامبر در سوگ ماردونا پستی را منتشر کرد که این پست با دریافت 16.4 میلیون لایک در جایگاه سوم لیست پست های اینستاگرام با بیشترین تعداد لایک در سال 2020 قرار گرفت.

جایگاه چهارم این لیست نیز به پست کایلی جنر که برای تولد خود منتشر کرد تعلق دارد. جایگاه پنجم هم به خبر درگذشت کوبی برایانت، بسکتبالیست مشهور مربوط می‌شود که لبرون جیمز آن را منتشر کرد و توسط کاربران ۱۵.۵ میلیون لایک شد.