کامپیوتر آل این وان هواوی

طراحی فوق باریک کامپیوتر آل این وان هواوی در اسنادی جدید رویت شد

اسناد جدیدی منتشر شده که طراحی فوق باری کامپیوتر آل این وان هواوی و عرضه آن در چهار نسخه با ظاهری متفاوت را تأیید می‌کند.

تمام شواهد و اطلاعات نشان می‌دهد هواوی در حال کار روی یک کامپیوتر دسکتاپی آل این وان است. اخبار این دیوایس درست پس از ثبت یک حق اختراع جدید از این سیستم در اپلیکیشن Qicha آغاز شد که این کمپانی چینی آن را در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ به ثبت رسانده بود.

سازنده چینی تاکنون چهار حق اختراع متفاوت را از این محصول به ثبت رسانده است. به عبارتی دیگر، اینطور به نظر می‌رسد که کامپیوتر آل این وان هواوی قرار است در چهار نسخه مختلف وارد بازار شود. با نگاهی به این حق اختراع، به نظر می‌رسد این کامپیوتر با تفکر بهره‌وری، ابزارهای مناسب برای ویدیوکنفرانس و سایر فعالیت‌های کاری ساخته شده است که این روزها بعد از پاندمی کرونا در بین مشاغل اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

پتنت‌های کامپیوتر آل این وان هواوی

کامپیوتر آل این وان هواوی

تفاوت چهار مدل کامپیوتر All-in-One هواوی در پایه آن‌هاست. آن‌ها هر کدام یک کامپیوتر خانگی مجزا هستند که یکی از آن‌ها روی پایه‌ای با زاویه ۴۵ درجه، یکی با طراحی براکتی و دیگری با دریچه‌های بزرگ برای خروج گرما که در پشت یا لبه‌های کناری دیوایس قرار دارند همراه است. اما نقطه مشترک همه این طرح‌های به ثبت رسیده، طراحی فوق باریک آن‌ها است.

در حال حاضر این‌ها فقط حق اختراع هستند و ما نمی‌دانیم که هواوی آیا قصد دارد آن‌ها را به یک محصول نهایی تبدیل کند یا فقط در حد طرح باقی می‌مانند. این کمپانی اخیراً از کامپیوتر دسکتاپی Huawei MateStation B515 برای شرکت‌های اقتصادی رونمایی کرده است؛ بنابراین تعجب برانگیز نیست اگر به زودی شاهد رونمایی از کامپیوترهای همه کاره جدید این کمپانی با پوشش تمام نیازهای کاربران باشیم. به زودی با اطلاعات بیشتری از این گجت‌ها بازمی‌گردیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*