هواوی ۵۰ پرو

اولین رندر هواوی پی ۵۰ پرو به نمایشگر کوچکتر و دوربین سلفی تکی آن اشاره می‌کند

اولین رندر هواوی پی ۵۰ پرو – Huawei P50 Pro نشان می‌دهد که آن نسبت به مدل قبلی کوچکتر و بیشتر به اندازه‌ی پی ۴۰ نزدیکتر خواهد بود.

افشاگر معروف @OnLeaks با انتشار اولین رندر هواوی پی ۵۰ پرو نشان داد که این گوشی نسبت به مدل قبلی کوچکتر خواهد بود. اندازه این نمایشگر ۶.۶ اینچی است؛ بنابراین بیش از آنکه بخواهد شبیه پی ۴۰ پرو (با صفحه ۶.۵۸ اینچی) باشد، شبیه پی ۴۰ معمولی است.

گرچه دو طرف نمایشگر پی ۵۰ پرو از منحنی فشرده‌ای بهره می‌برد اما هواوی اشتباهات گذشته‌اش را تکرار نمی‌کند و دکمه‌های سخت افزاری گوشی را در کنار آن قرار می‌دهد. این سبک طراحی باعث می‌شود تا گوشی در حد امکان جمع و جور باشد.

ابعاد این تلفن شامل ۱۵۹ میلی‌متر طول و ۷۳ میلی‌متر عرض است که باز هم از نظر مقایسه نسبت به مدل پرو که ۱۶۲.۹ در ۷۵.۵ میلی‌متری است، به مدل هواوی پی ۴۰ معمولی نزدیکتر است.

هواوی ۵۰ پرو

تفاوت این گوشی تنها به کمتر بودن قطر نمایشگر ختم نمی‌شود، بلکه صفحه نمایش P50 Pro دارای دو تغییر قابل توجه دیگر نیز هست. ابتدا حفره‌ی دوربین سلفی یا هول پانچ است که دوربین دوگانه‌ی سلفی با یک دوربین کوچکتر جایگزین شده است. مورد دوم هم جایگزین کردن اسپیکر مرسوم به جای «نمایشگر اکوستیک» است که هواوی آن فناوری را در گوشی هواوی پی ۳۰ پرو معرفی و استفاده کرد. یادآوری می‌شود که هواوی در آن گوشی با کنار گذاشتن اسپیکرهای مرسوم، برای مکالمه به سراغ استفاده از «فناوری اکوستیک» رفت که در واقع با ارتعاش صفحه نمایش صدا به گوش کاربر می‌رسید و عملکرد بسیار راضی کننده‌ای نیز داشت. تنها مشکل آن عدم پخش صدای استریو در گوشی بود.

طبق گزارش The Elec، نمایشگر هواوی پی ۵۰ پرو از نوع اولد خواهد بود و شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی آن را تامین خواهند کرد. در قلب تپنده این گوشی نیز از تراشه‌ی کرین ۹۰۰۰ استفاده خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که آیا مشکلات تجارت TSMC با هواوی برطرف شده یا نه اما سایر شرکت‌ها مجازند تا قطعات مورد نیاز هواوی را تامین کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*