خودروی سال 2020

10 خودروی سال 2020 مجله CarBuzz معرفی شدند

10 خودروی سال 2020 توسط مجله CarBuzz معرفی شدند. در این لیست نام خودروهایی چون نیسان سنترا ۲۰۲۰، شورولت کوروت ۲۰۲۰ و هیوندای سوناتا هیبرید ۲۰۲۱ به چشم می‌خورد.

مجله خودرویی CarBuzz پس از بررسی بیش از 500 خودرو لیستی از 10 خودرو برتر در 10 بخش مختلف را منتشر کرد. در ادامه با خودروی تکنولوژیک سال، خودروی خانوادگی و هیجان‌انگیز سال، خودروی مردمی سال، خودروی سورپرایز کننده سال، خودروی جذاب و زیبای سال، خودرویی با بهترین کابین در سال، خودروی خانواده و لوکس سال، خودروی پیست سال، خودروی آفرود سال و جایزه خودروی سبز در سال 2020 آشنا خواهیم شد. در ادامه لیست 10 خودروی سال 2020 به انتخاب مجله CarBuzz را مشاهده می‌کنید:

معرفی 10 خودروی سال 2020 از نگاه CarBuzz

مرسدس-ای ام جی GLS 63 2021

خودروی تکنولوژیک سال ۲۰۲۰

خودروی سال 2020

راجر بیرمن، سردبیر مجله CarBuzz در خصوص انتخاب مرسدس-ای ام جی GLS 63 2021 به عنوان خودرو تکنولوژیک سال 2020 عنوان کرد این محصول مرسدس به خوبی حضور مناسب تکنولوژی در خودروهای مدرن را نشان می‌دهد. مرسدس جشنواره‌ای از تکنولوژی را در این خودرو ارائه کرده که همین موضوع آن را نسبت به رقبا در سطح بالاتری قرار می‌دهد. از سیستم هیبریدی ملایم EQ گرفته تا سیستم کنترل سواری پیشرفته AMG که قطعا یکی از بهترین سیستم‌های تعلیق بازار است، به خوبی این ادعا را ثابت می‌کند. همچنین از سیستم‌های دستیار راننده و نیمه خودران در این خودرو نمی‌توان غافل شد.

کرایسلر پاسیفیکا ۲۰۲۱

خودروی خانوادگی و هیجان‌انگیز سال ۲۰۲۰

خودروی سال 2020

در ادامه لیست 10 خودروی سال 2020 مجله CarBuzz به کرایسلر پاسیفیکا ۲۰۲۱ می‌رسیم که توانست با شایستگی کامل لقب خودروی خانوادگی و هیجان‌انگیز سال ۲۰۲۰ را از آن خود کند. طبق گفته بیرمن این خودرو کلاس مینی ون‌ها را جذاب‌تر کرده است و توانست نگاه بسیاری را به خود جلب کند. این خودرو در کنار ارائه سواری هیجان‌انگیز از سیستم چهار چرخ محرک، قوای محرکه هیبریدی و بهترین سیستم اطلاعات سرگرمی بهره می‌برد که برای یک خودرو مینی ون ویژگی‌های قابل توجه‌ای محسوب می‌شود.

کیا K5 2021

خودروی مردمی سال ۲۰۲۰

خودروی سال 2020

کیا K5 2021 نشان داد با وجود کراس اوورها، سدان‌ها همچنان در بازار دارای جایگاه ویژه‌ای هستند. کیا K5 2021 که به عنوان جایگزین اپتیما روانه بازار شده از پکیجی عالی و قیمت مناسب 23 هزار و 490 دلاری بهره می‌برد. طبق گفته سردبیر CarBuzz، سواری با این خودرو شما را تحت تاثیر قرار خواهد دارد. کابین باکیفیت و دینامیک اسپرت و تکنولوژی‌های ایمنی در کنار قیمت مناسب باعث شده است تا این خودرو برای بسیاری از مشتریان به یک گزینه ایده‌آل تبدیل شود. به طور کلی این محصول شرکت کره‌ای کیا بهترین ترکیب تجهیزات و سواری را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد که بدون شک لایق لقب خودروی مردمی سال 2020 است.

نیسان سنترا ۲۰۲۰

خودروی سورپرایز کننده سال ۲۰۲۰

خودروی سال 2020

در سال 2020 در صنعت خودرو شاهد سورپرایزهای مختلفی بودیم، اما نیسان سنترا 2020 با ارتقاهای چشمگیری که نسبت به نسل قبلی خود داشته است توانست باعث شگفتی بسیاری از خبرنگاران حوزه خودرو شود. طراحان نیسان به صورت خارق‌العاده‌ای این خودرو را بهبود داده‌اند و اکنون کابین آن نسبت به قبل در سطح بالاتری قرار دارد و از متریال بهتری نیز بهره می‌برد.

سردبیر CarBuzz در این خصوص عنوان کرد این خودرو از سیستم تعلیق عقب مستقل کاملا تخت بهره می‌برد که به همین دلیل هندلینگ آن شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. تنظیمات بی‌نقص شاسی، سیستم تعلیق راحت، فرمان تیز و گیربکس نیز باعث شده‌اند تا این خودرو سواری لذت‌بخشی را ارائه دهد.

شورولت کوروت ۲۰۲۰

خودروی جذاب و زیبای سال ۲۰۲۰

خودروی سال 2020

شورولت کوروت ۲۰۲۰ با طراحی موتور وسط خود که با سوپرکارهای ایتالیایی اشتباه گرفته می‌شود توانست در سال جدید نگاه بسیاری را به خود جلب کند. این خودرو از یک موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری 495 اسب بخاری بهره می‌برد و شتاب آن نیز 2.9 ثانیه است. طبق گفته سردبیر این مجله، خودرو شورولت کوروت ۲۰۲۰ جزو آن دسته از خودروهایی محسوب می‌شود که باید تصویر آن را روی دیوار چسباند. این خودرو با قیمت پایه 58 هزار و 900 دلار توانسته است رویای بسیاری از افراد برای خرید یک خودرو جذاب و زیبا را محقق سازد.

رولزرویس گوست ۲۰۲۱

خودرویی با بهترین کابین در سال ۲۰۲۰

خودروی سال 2020

هنگامی که درهای رولزرویس گوست ۲۰۲۱ بسته می‌شود و شما را از محیط بیرون ایزوله می‌کند، می‌توانید به فوق‌العاده بودن کابین این خودرو پی ببرید. این خودرو که حدود 10 سال است در بازار حضور دارد اکنون در نسل جدید به امکانات ویژه‌ای مجهز شده است. هنگام ورود به کابین این خودرو بدون شک پانل داشبورد جدید و پوشش سقف استارلایت شما را شگفت‌زده خواهد کرد. تمامی قسمت‌های کابین دارای کیفیت خارق‌العاده‌ای بوده که از نکات برجسته آن می‌توان به استفاده از چوب واقعی، کنترل‌های فلزی و کف‌پوش‌هایی از جنس پشم گوسفند اشاره کرد. همچنین این خودرو به صندلی‌های ماساژوردار، یخچال ویژه نوشیدنی‌ها و میزهای پیک‌نیک عقب نیز مجهز است.

کادیلاک اسکالید ۲۰۲۰

خودروی خانواده و لوکس سال ۲۰۲۰

خودروی سال 2020

این خودرو خانوادگی سه ردیفه با حداکثر ظرفیت 8 نفر علاوه بر اینکه فضای بسیار مناسبی برای سرنشینان ارائه می‌دهد از امکانات متعددی نیز بهره می‌برد که از این حیث توانست از رقبای اروپایی خود سبقت بگیرد. همچنین با وجود استفاده از تمامی صندلی‌ها باز هم در این خودرو فضای کافی برای حمل وسایل وجود خواهد داشت. در جلو صفحه‌های نمایش 38 اینچی و سیستم صوتی AKG با ۳۶ بلندگو شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

کادیلاک اسکالید ۲۰۲۰ به تکنولوژی سوپرکروز نیز مجهز است و در برخی از بزرگراه‌ها می‌توان از ویژگی خودران آن استفاده کرد. سیستم تعلیق بادی و کنترل سواری مگنتیک ۴.۰ اسکالید کارشناسان این مجله را تحت تاثیر قرار داده است. به طور کلی این خودرو با داشتن فضای کابین و بار فوق‌العاده، تکنولوژی مدرن در کنار سواری مناسب به طور کامل شایسته لقب خودروی خانواده و لوکس سال ۲۰۲۰ بوده است.

لوتوس اوورا GT 2020

خودروی پیست سال ۲۰۲۰

خودروی سال 2020

شرکت لوتوس برای محصول اوورا GT خود و قدرت فوق‌العاده آن در پیست و جاده ادعایی نکرده است، اما باید دانست این خودرو برای سواری عادی ساخته نشده است؛ زیرا خودرو اوورا GT در ترافیک سواری سختی دارد و فضای سرنشین آن نیز چشمگیر نیست. موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری سوپرشارژردار این خودرو در فضاهای تنگ شهری آرامش ندارد، اما این خودرو به میزان چشمگیری چابک و سریع است. این خودرو در پیست موفق به ثبت رکوردهای سریع‌تری نسبت به مدل‌های گران‌تر موجود در بازار شده است. موتور و شاسی اوورا GT آنچنان تیز است که رانندگان حرفه‌ای می‌توانند در پیچ‌ها به سرعت‌های بالایی برساند. البته خودروهای سریع‌تری نیز از این خودرو وجود دارند، اما این خودرو در پیست عملکرد خارق‌العاده‌ای را به همراه داشته است.

لندروور دیفندر ۲۰۲۰

خودروی آفرود سال ۲۰۲۰

خودروی سال 2020

لندروور در سال جدید با معرفی نسل جدیدی از دیفندر، این اسطوره آفرود را به خوبی احیا کرده است. در نسل جدید دیگر قوای محرکه قدیمی وجود ندارد و به جای آن یک سیستم چهار چرخ محرک مدرن و الکترونیکی در نظر گرفته شده است. شرکت لندروور همچنین موتورهای این خودرو را ارتقا داده است و اکنون دیفندر جدید از یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو 296 اسب بخاری و 6 سیلندر 3 لیتری توربو 395 اسب بخاری بهره می‌برند. قوای محرکه جدید، پیشرانه‌های ارتقا پیدا کرده، استایلی متفاوت، کابینی راحت و قابلیت‌های چشمگیر آفرودی باعث شده‌اند تا دیفندر به خودروی آفرود سال 2020 تبدیل شود.

هیوندای سوناتا هیبرید ۲۰۲۱

خودروی سبز سال ۲۰۲۰

خودروی سال 2020

برای یک خودرو هیبریدی میزان مصرف سوخت یک ویژگی مهم محسوب می‌شود، اما این نوع از خودروها باید برای استفاده‌های روزمره نیز عملکرد خوبی را ارائه دهند. هیوندای سوناتا هیبرید 2021 به ازای هر 100 کیلومتر در شهر 5 لیتر، در بزرگراه 4.6 لیتر و به صورت ترکیبی 5.2 لیتر مصرف سوخت مصرف می‌کند، اما هیوندای سوناتا هیبرید علاوه بر مصرف سوخت مناسب به امکانات مناسب و استایلی جذاب نیز مجهز است. هیوندای برای این سدان کابینی جادار، امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و صندلی‌های جلوی تنظیم شونده در شش جهت را در نظر گرفته است. برای این خودرو یک صفحه نمایش 8 یا 10.25 اینچی نیز ارائه می‌شود که از اندروید اتو و اپل کارپلی بهره می‌برد. علاوه بر این، شرکت هیوندای برای این سدان مچموعه‌ای از سیستم‌های کمک‌راننده نظیر هشدار نقاط کور و پیشگیری از برخورد را نیز در نظر گرفته است.